![Knipoog ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Vind die wave ''theorie'' vrij slapjes persoonlijk, laten we zeggen dat na de eerste wave de kracht steeds verder afneemt, de derde is nog maar een golfje...de vierde zal dan wel een rimpeling worden.
Zou die zoveel groter zijn dan de Senseo-golf?Mis een beetje de grootste wave...vloedgolf...tsunami in dit verhaal. De alom gevreese Nespresso wave....![]()
Meer als met feministische golven. Maar dan eigenlijk andersom omdat er nu aanrecht wordt ingenomen.Nauti schreef: Vind die wave ''theorie'' vrij slapjes persoonlijk, laten we zeggen dat na de eerste wave de kracht steeds verder afneemt, de derde is nog maar een golfje...de vierde zal dan wel een rimpeling worden.
Nou ja: "andersom".... het wàs toch ook de bedoeling van de feministen dat de man meer aan het aanrecht ging doen?Meer als met feministische golven. Maar dan eigenlijk andersom omdat er nu aanrecht wordt ingenomen.
Wie zegt dat alleen mannen espresso zetten? SEXIST! ONDERDRUKKER!Spironski schreef:Nou ja: "andersom".... het wàs toch ook de bedoeling van de feministen dat de man meer aan het aanrecht ging doen?Meer als met feministische golven. Maar dan eigenlijk andersom omdat er nu aanrecht wordt ingenomen.
Excuses Aadje, als ik het terug lees klink ik wel erg sikkeneurig. No offence!Het was ironisch-grappig bedoeld, ik weet ook dat wanneer Nick Cho iets zegt over koffie de kans groot is dat het gezegde waar is, maar ik geloof niet dat dit overgekomen is. No offence intended, Jasper.
Terug naar “Koffie technieken”