Rvs Hopper voor Ceado E37S
Moet nog komen maar vond er mooi uitzien.
Ben nog bezig de Ceado te upgrade met de wormwiel verstelling en dan is deze weer lang OK!
https://www.etsy.com/nl/listing/1121524 ... e6-e37-e37
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
392Zeker fraai in rvs!
Ook de bellow besteld? Op mijn vorige maler (Olympus) vond ik het effect van de bellow wat tegenvallen.
Ook de bellow besteld? Op mijn vorige maler (Olympus) vond ik het effect van de bellow wat tegenvallen.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
393Nee, die bellow heb ik maar niet gedaan.
Te veel verhalen dat het niet zo goed zou zijn en ik heb zelf met de Ceado geen probleme.
Ik maal steeds 5 seconden en dat herhaal ik nog 3x.
(Mijn teller slaat dus nergens op!) Alles gedeeld door 4!
Te veel verhalen dat het niet zo goed zou zijn en ik heb zelf met de Ceado geen probleme.
Ik maal steeds 5 seconden en dat herhaal ik nog 3x.
(Mijn teller slaat dus nergens op!) Alles gedeeld door 4!
394Een collega van mij heeft een metalen hopper door DeRossi laten maken. Chique custom made!ErikW schreef:Rvs Hopper voor Ceado E37S
Moet nog komen maar vond er mooi uitzien.
Ben nog bezig de Ceado te upgrade met de wormwiel verstelling en dan is deze weer lang OK!
https://www.etsy.com/nl/listing/1121524 ... e6-e37-e37
️
395Gaaf! Vraag hem een mooie foto!!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
396Naar opgegeven maatvoering door DeRossi gemaakt.fransg schreef:Gaaf! Vraag hem een mooie foto!!
️
398Schitterend!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
399Inderdaad!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
400Ja ik vond het ook erg mooi, misschien nog eens voor de Olympus of single doser unit voor de Etzmax. Hij heeft voor zijn Quamar laten maken, die nu bij zijn vader inclusief die prachtige hopper staat.
️
️