Re: even voorstellen

14
Ruben- schreef: wo 06 jul 2022, 15:54 Die is tof zeg!

Ik weet niet of je die bonen ernaast gebruikt, maar als je die ook upgrade gaat er een wereld voor je open.
oh nee!

nu zie ik het ook ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

15
Nee hoor, geen paniek. Heb t liefste de celebes van mocca d Or, ziet er idd niet al te best uit.
Vanaf 2002, eerst een Krups espressoding, daarna ECM boticelli, faema en la spaziale 2 groeps, Expobar Brewtus, ECM molen, grote mooie oude mazzer, mazzer mini. Nu Speedster (die heet Kees), Lagom P64, Mazzer super Jolly, ECM cellini.

16
Ben aardig honkvast wat doe celebes betreft maar wat is nu echte aanrader war jou betreft?
Vanaf 2002, eerst een Krups espressoding, daarna ECM boticelli, faema en la spaziale 2 groeps, Expobar Brewtus, ECM molen, grote mooie oude mazzer, mazzer mini. Nu Speedster (die heet Kees), Lagom P64, Mazzer super Jolly, ECM cellini.

17
Er is magnifieke keuze aan bonen voor espresso van allerlei lokale branders. Ik weet niet waar je woont, zou je in de buurt wonen dan fietste ik wat nette bonen langs.

Er is op het forum een 'adresjestopic' waar veel kleine serieuze branders worden genoemd.

Een ervan zit ook op dit forum en hij heeft zelf ook een Speedster thuis staan ;-)

https://www.hoofdkwartier-koffiebranderij.nl/
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino