Woef!!
Zie het niet zo snel terug in:
S1 Dream Espresso Machine – GUI Addendum
Re: Decent Espresso DE1 ervaringen
182In de Dream Owners Manual p29 staat functie 7.19 EGS beschreven.
Electronic Grinds System
Dat is dus een eitje.
Er staat eerst dat ze de functie beter espresso grounds spritzer hadden kunnen noemen
Als je het ei aanzet wordt er elke 20 min 1 of 2 sec water door de groep gestuurd ter voorkoming uitdroging puck.
Ze beweren dat het in sommige landen gewoonte is de puck te laten zitten terwijl zij dat zelf niet adviseren.
Braaf!
Electronic Grinds System
Dat is dus een eitje.
Er staat eerst dat ze de functie beter espresso grounds spritzer hadden kunnen noemen
Als je het ei aanzet wordt er elke 20 min 1 of 2 sec water door de groep gestuurd ter voorkoming uitdroging puck.
Ze beweren dat het in sommige landen gewoonte is de puck te laten zitten terwijl zij dat zelf niet adviseren.
Braaf!
184Ik ben me aan het oriënteren op de volgende stap. Ik kom er op de site van Decent niet uit wat de significante verschillen zijn in de verschillende versies zijn. Ik zie een forumgebruikers met een XL en met een XXL. Willen jullie kort de motivatie voor de keuze toelichten, ten opzichte van een gewone PRO?
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
185(Heb zelf een PRO)
XL is puur esthetische keuze to Pro (mooiere afwerking achteraan de machine + grotere stoompijp)
XXL is esthetisch hetzelfde als de XL maar heeft iets groter vermogen (details in specs, kan je makkelijk bekijken op de site..)
(Als je de machine graag verzonken hebt in het aanrecht, past de inbouw beugel beter voor de (X)XL/iets te groot voor de pro)
XL is puur esthetische keuze to Pro (mooiere afwerking achteraan de machine + grotere stoompijp)
XXL is esthetisch hetzelfde als de XL maar heeft iets groter vermogen (details in specs, kan je makkelijk bekijken op de site..)
(Als je de machine graag verzonken hebt in het aanrecht, past de inbouw beugel beter voor de (X)XL/iets te groot voor de pro)
Decent De1PRO, (modded) La pavoni Europiccola (post mil), DF64 (Lab Sweet burrs)
187Voor de volledigheid: de PRO ook exact 2:30min
(Net getimed)
(Net getimed)
Decent De1PRO, (modded) La pavoni Europiccola (post mil), DF64 (Lab Sweet burrs)
188Het kleinste was alleen in zwart verkrijgbaar en ik wilde toen wit.
189Ja klopt ook 2.30 min.misterpieter schreef: vr 15 jul 2022, 17:29 Voor de volledigheid: de PRO ook exact 2:30min
(Net getimed)
Inderdaad weinig verschil in de machines.
Pro is er volgens mij alleen in het zwart.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU
190Directe vergelijking alle modellen: https://decentespresso.com/compare
Blijkbaar zit het voornaamste verschil voor de XXL in het stomen.
Blijkbaar zit het voornaamste verschil voor de XXL in het stomen.