Hallo,
Na het succes van mijn MaraX te hebben verkocht aan iemand van dit forum wil ik hetzelfde doen met mijn Niche.
Waarom verkoop ik de Niche? Ik krijg binnenkort een nieuwe keuken die zwart is en daarom heb ik een Niche in het zwart gekocht!
De Niche is van 14-07-2020 en voor 2 dubbele espresso's per dag gebruikt, tevens is ze de laatste 6 maanden nauwelijks aangeraakt aangezien ik voor werk in het buitenland zit.
Vandaar dat ze ook pas 4 augustus kan worden opgehaald (in Veghel) of verzonden.
Mijn vaste prijs is 550 euro voor forumleden, op marktplaats zal die voor 600 komen te staan
(mocht je behoefte hebben aan betere foto's zal ik die moeten opvragen aan mijn wederhelft die thuis is!)
Re: Niche Zero wit
2Kopen kopen kopen!!!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
3Een vriend van me, Peter de Goede (hier bekend), wil hem graag van je overnemen! Zie PB.
Groet.
Bas
Groet.
Bas
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
5En mij mag je dan bovenaan de reservelijst zetten. Mooi aanbod hoor.
Helaas zat ik vanmiddag in een overleg, zo snel gaat het soms met de reacties.
Ik zou hem in ieder geval niet alvast in de vijver gooien...
Helaas zat ik vanmiddag in een overleg, zo snel gaat het soms met de reacties.
Ik zou hem in ieder geval niet alvast in de vijver gooien...
| Bezzera BZ10 | Kinu M47 |
... ook zo'n zin een vloeibare bonbon?
... ook zo'n zin een vloeibare bonbon?
6Voor 600 staat er nog een zwarte op marktplaats, een dus aanbieder wil misschien ook nog wel iets zakken.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
10en net toevallog bij Peter een paar shotjes mee gemalen
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL