Re: gespot

2292
ErikvW schreef: zo 31 jul 2022, 11:19Ten tijde van deze post 50 euro geboden, lijkt me een koopje?
Leuk ding.

De €50 bieding is verwijderd, er staat momenteel geen bieding. Kennelijk wil de eigenaar toch wel wat meer. Terecht.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2293
50 euro op een advertentie wilt niet zeggen dat het ook maar iets aangeeft...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2294
Bij de Ikea, kruidenpotjes voor €2,49 per 2 stuks. Daar zal toch wel 18gr koffieboontjes in passen? Weet niet zeker of het helemaal luchtdicht zal zijn, maar voor het single dosen wel zo fijn lijkt me. Bovendien vind ik ze er best schappelijk uit zien. Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
Laatst gewijzigd door Madencio op ma 01 aug 2022, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.

2297
Madencio schreef:Bij de Ikea, kruidenpotjes voor €2,49 per 2 stuks. Daar zal toch wel 18gr koffieboontjes in passen? Weet niet zeker of het helemaal luchtdicht zal zijn, maar voor het single dosen wel zo fijn lijkt me. Bovendien vind ik ze er best schappelijk uit zien.
IMG_20220731_155552.jpg
Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
Zeker mooie potjes!
Ik weeg zelf alles op het moment zelf omdat ik ook wel speel met gewicht naast de maalgraad. En op verjaardag vul ik een babymelk poeder torentje met koffiebonen. Niet het meest fraaie maar wel praktisch op die momenten.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2298
bobbee schreef: ma 01 aug 2022, 22:21
Madencio schreef:Bij de Ikea, kruidenpotjes voor €2,49 per 2 stuks. Daar zal toch wel 18gr koffieboontjes in passen? Weet niet zeker of het helemaal luchtdicht zal zijn, maar voor het single dosen wel zo fijn lijkt me. Bovendien vind ik ze er best schappelijk uit zien. IMG_20220731_155552.jpg

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
Zeker mooie potjes!
Ik weeg zelf alles op het moment zelf omdat ik ook wel speel met gewicht naast de maalgraad. En op verjaardag vul ik een babymelk poeder torentje met koffiebonen. Niet het meest fraaie maar wel praktisch op die momenten.
Ja precies, ik speel ook nog wel vaak met het gewicht maar soms heb je zo'n boontje waar je na een paar espresso's wel de 'juiste' instelling hebt gevonden.

2299
bobbee schreef: ma 01 aug 2022, 22:21 En op verjaardag vul ik een babymelk poeder torentje met koffiebonen.
Is voor mij alweer even geleden dat er een baby was dus ik weet niet wat een babymelk poeder torentje is ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2300
fransg schreef:
bobbee schreef: ma 01 aug 2022, 22:21 En op verjaardag vul ik een babymelk poeder torentje met koffiebonen.
Is voor mij alweer even geleden dat er een baby was dus ik weet niet wat een babymelk poeder torentje is ;-)
Mijn partner gaf borstvoeding en toch weet ik het.

Zo'n baby melkpoeder torentje is een stukje cultuur, er zijn er heel veel wel groot mee geworden!

Kruidvat, HEMA, Drogisterij en de Action heeft ze. Eigenlijk alle kwalitatief hoogstaande winkels kiezen een stukje bij te dragen aan onze cultuur.