Beste forumleden,
Anderhalf jaar geleden ben ik samen met mijn compagnon een barista tools webshop begonnen (voor wie het interessant vindt: https://barista-essentials.nl/) en we hebben in de loop der tijd behoorlijk wat uitkloplades, uitklopbakken (130 stuks!) en smart weegschalen verzameld waar we niets meer mee doen. Het waren voornamelijk samples, dus zijn nog in nieuwstaat.
We hebben regelmatig producten over die niet als nieuw te verkopen zijn (tampers, koffieverdelers, doseerringen, portafilters etc.) dus mocht er veel interesse zijn komen er meerdere posts aan. Ik volg het forum al enkele jaren en het lijkt me super als we via deze weg een aantal thuisbarista's blij kunnen maken met mooie spullen!
1. 34cm * 24cm * 8cm (€100) design hetzelfde als JoeFrex verkocht
2. 34cm * 28,5cm * 10,5cm (€150) design hetzelfde als JoeFrex verkocht
3. 31,5cm * 21cm * 7,5cm (€80) verkocht
4. 31,5cm * 21cm * 7,5cm (€80) verkocht
5. 35cm * 25cm * 9cm (€40) verkocht
6. 35cm * 25cm * 9cm (€40) verkocht
7. 35cm * 25cm * 9cm (€40) verkocht
8. Timemore weegschaal (€50)
9. Brewista smart scale (€50)
10. Uitklopbak (€7,50)
Ophalen in Utrecht heeft de voorkeur. Verzenden kan, maar zijn voor eigen rekening en het kan even duren, want we hebben geen geschikte (grote) dozen op voorraad. Laat in de opmerkingen weten als je interesse hebt, dan stuur ik een tikkie via pb en werk ik bovenstaande overzicht dagelijks bij.
Uitkloplades + weegschalen
1
Laatst gewijzigd door Huuuge_23 op do 06 okt 2022, 09:42, 2 keer totaal gewijzigd.
ECM Mechanika IV - Eureka Mignon Specialita