Re: [TKG] Bezzera Strega (of een Decent)

12
ErikW schreef:Het is een top machine maar wel groot. Mooi creme-wit.
Kan eigenlijk alleen nog maar door een Londinium worden vervangen.
Dan wordt het weer veel chrome en ook vrij groot . . . .
Voor een goede deal altijd plek!
Ha! Een Londinium L1 luxe uit 2013?
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

18
cremalover schreef: wo 07 sep 2022, 16:14 Pompei is ook altijd te koop.
Ik heb er echt serieus over nagedacht toen hij de vorige keer te koop stond, de prijs is natuurlijk waanzinnig goed. Maar hij past qua massieve bruutheid, vast water en opwarmtijd echt niet bij wat ik denk te willen.
Je enthousiasme over je beide hendel machines heeft mij overigens nu wel op dit pad gebracht, niet dat je daar iets aan hebt.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

19
ErikvW schreef: wo 07 sep 2022, 16:56
cremalover schreef: wo 07 sep 2022, 16:14 Pompei is ook altijd te koop.
Ik heb er echt serieus over nagedacht toen hij de vorige keer te koop stond, de prijs is natuurlijk waanzinnig goed. Maar hij past qua massieve bruutheid, vast water en opwarmtijd echt niet bij wat ik denk te willen.
Je enthousiasme over je beide hendel machines heeft mij overigens nu wel op dit pad gebracht, niet dat je daar iets aan hebt.
Prima :D
Prijs is inmiddels verhoogd naar 1500 om pot. kopers af te schrikken. :mrgreen:

Re: [TKG] Decent

20
Tijd voor een aanpassing van de handtekening...
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™