Joh, doe niet zo gek, ik had alleen gehoopt ergens wat prijs vriendelijker tegen te komen, een bedrijf heeft het dezer dagen al moeilijk genoeg met die bizarre energie prijzen en de misschien nog wel grotere moeite om personeel te krijgen/vinden/houden om het hoofd boven water te houden, dan wil ik zeker niet van de marges snoepen.
Ik zou het liefst idd bij een van mijn hof-leveranciers kopen, maar vermoed dat ik bij een bezorg boy terecht ga komen. ik heb de komende dagen wat vervoersproblemen door de debiele drukte bij de start van het nieuwe schooljaar voor wat betreft mijn vrouw, die dus elke dag thuis komt met een lege accu (zij zelf, niet de auto).
Scheelt overigens ook 200,- die ik dan wel weer vrolijk uitgeef aan heerlijke koffie bonen
Toch is het best wel een dingetje, ik zie in ons omringende landen regelmatig dat bij het verschijnen van nieuwe versies van t een of ander de prijs van de oude kort voor of na het verschijnen van de vernieuwing, een stuk naar beneden gaat.
Voorbeeld: Mobiele telefoons, de nieuwe Pixel komt uit oude model slipt terug in prijs, maar niet (of nauwelijks) in Nederland..
LG Oled tv, nieuwe model kwam uit, in .de een lagere prijs voor het oude model, niet in NL.
Of terug naar koffie, de bizarre prijsverschillen tussen Jura machines in .de en alhier! En in .de word er mee gestunt, zie je dus prijsvariatie. Maar hier in NL nooit, prijsafspraken dus, maar al hebben we een controlerende instantie, die is zo uitgehold door bezuinigen dat niet KAN controleren zoals de VVD ook graag wilde..
/einde Rant