Re: gespot

2451
RoosW schreef: wo 14 sep 2022, 08:43
bobbee schreef: di 13 sep 2022, 23:25
Joste schreef:Ah, wat een mooie! Wat zou een goed bod zijn?
57mm! Zou ik niet doen als je 58 mm bakjes gebruikt. 58 zit al niet pas, ik heb een RB 58mm.
Hij linkte de Speedster niet de Tampers @bobbee :D Voor die Speedster denk ik niet dat het uitmaakt welke maat ie is, alles zit er zo ongeveer bij, zooooooooo mooi :shock: :D :lol:
Denk dat ie er rond de 10.000,- voor wil hebben (schatting?) Of ben ik nu ondragelijk optimistisch? Dit laatste mede door de verwijzingen naar de speciale status van dit mooie monster :ugeek:
10.000 euro en dan maakt die er 3 foto's van...
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.

2452
Willen hebben en krijgen zijn verschillend
😊
Mogelijk dat via ebay een Amerikaan er veel voor wil betalen.
Als je tienduizend hebt liggen kun je allerlei hele mooie vintage machines kopen.
James Hoffman postte net een video van een mooi gerestaureerde aankoop.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2455
RoosW schreef:
bobbee schreef: di 13 sep 2022, 23:25
Joste schreef:Ah, wat een mooie! Wat zou een goed bod zijn?
57mm! Zou ik niet doen als je 58 mm bakjes gebruikt. 58 zit al niet pas, ik heb een RB 58mm.
Hij linkte de Speedster niet de Tampers @bobbee :D Voor die Speedster denk ik niet dat het uitmaakt welke maat ie is, alles zit er zo ongeveer bij, zooooooooo mooi :shock: :D
Afbeelding

Denk dat ie er rond de 10.000,- voor wil hebben (schatting?) Of ben ik nu ondragelijk optimistisch? Dit laatste mede door de verwijzingen naar de speciale status van dit mooie monster :ugeek:
Oops. Inderdaad. Mijn fout!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2460
Uitkloplade voor espresso pucks van Quick Mill
€ 50,00
https://link.marktplaats.nl/m1879268955 ... ialbuttons

HanR schreef:Ik zeg het niet nog een keer:
Nooit een Quickmill uitkloplade kopen.
De beugels waarmee de uitklopstang in de lade hangen zijn gepuntlast.
Ik heb er al 2 kapot geslagen. Is wel te repareren, maar blijft prut-constructie.
Gewoon (veel) geld uitgeven aan JoeFrex lade.
Laatst gewijzigd door @3aan op do 15 sep 2022, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.