Re: gespot

2481
maurice1 schreef:
GuidovW schreef: za 17 sep 2022, 20:02 https://www.home-barista.com/buysell/l ... 82313.html

Ik denk dat hij hem in Amerika e.o. niet snel zal verkopen…. :D
Hee die staat op Marktplaats en 2de hands. Aardige gast, heb mijn Pullman tamper van hem gekocht
Ik heb het matrix scherm en e&b bakje en een naked van hem gekocht.
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2482
bobbee schreef: za 17 sep 2022, 20:18
maurice1 schreef:
GuidovW schreef: za 17 sep 2022, 20:02 https://www.home-barista.com/buysell/l ... 82313.html

Ik denk dat hij hem in Amerika e.o. niet snel zal verkopen…. :D
Hee die staat op Marktplaats en 2de hands. Aardige gast, heb mijn Pullman tamper van hem gekocht
Ik heb het matrix scherm en e&b bakje en een naked van hem gekocht.
Afbeelding
Die hij bij de Londinium aanbood, of al eens eerder?
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021

2483
Die erbij stond, hij het namelijk dubbel. Toen heb ik hem gevraagd of ik wat kon overnemen omdat het toch dubbel erbij zat.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2484
bobbee schreef: za 17 sep 2022, 20:59 Die erbij stond, hij het namelijk dubbel. Toen heb ik hem gevraagd of ik wat kon overnemen omdat het toch dubbel erbij zat.
Ah op die manier, misschien kan er dan nog wat extra van de prijs af nu :lol:
Blijft tempting, zo'n Londinium!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021

2485
Hij heeft toen de prijs omlaag gedaan volgens mij toen ik wat had overgenomen.

Maar je kunt toch altijd een bos doen? Het blijft onderhandelen.

2486
bobbee schreef: za 17 sep 2022, 21:12 Hij heeft toen de prijs omlaag gedaan volgens mij toen ik wat had overgenomen.

Afbeelding
Ik bied tegenwoordig alleen nog als ik ook écht zeker weet dat ik het bod ga nakomen, anders is het zo lullig tegenover de verkoper. Maar ik ga het wel eens serieus overwegen. Er is gewoon teveel keus!

2487
maurice1 schreef:
bobbee schreef: za 17 sep 2022, 21:12 Hij heeft toen de prijs omlaag gedaan volgens mij toen ik wat had overgenomen.

Afbeelding
Ik bied tegenwoordig alleen nog als ik ook écht zeker weet dat ik het bod ga nakomen, anders is het zo lullig tegenover de verkoper. Maar ik ga het wel eens serieus overwegen. Er is gewoon teveel keus!
Oh dan begreep ik je verkeerd. Mooie machine, wel serieus geld. Succes met de overweging.

2488
ErikvW schreef: za 17 sep 2022, 18:28 EtzMax plus W!

https://link.marktplaats.nl/m1886755004 ... ialbuttons

Ik ben in contact met de verkoper, maar hij heeft geen verstand van de maler (wel van de prijs….).
Hij heeft een partij koffiespullen over gekocht om te handelen.
Mogelijk is het een horeca maler is geweest, waarschijnlijk 3 jaar oud.
Schijven versleten….?
Hoe kwetsbaar is het weeg systeem….?
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

2489
GuidovW schreef:
ErikvW schreef: za 17 sep 2022, 18:28 EtzMax plus W!

https://link.marktplaats.nl/m1886755004 ... ialbuttons

Ik ben in contact met de verkoper, maar hij heeft geen verstand van de maler (wel van de prijs….).
Hij heeft een partij koffiespullen over gekocht om te handelen.
Mogelijk is het een horeca maler is geweest, waarschijnlijk 3 jaar oud.
Schijven versleten….?
Hoe kwetsbaar is het weeg systeem….?
Zit maar 1 ding op. Informatie inwinnen bij etzmax over waar je op moet letten en de maler gaan bekijken en grondig testen.