bobbee schreef:
Vorige week wel een hele stomme actie meegemaakt. Ik koop iets, duurt dagen voordat het verstuurd wordt krijg ik reactie dat persoon het heeft laten vallen, stuk. Ik heb betaald via marktplaats incl verzenden. Was 10 + 6,95. Enfin, ze stort 10 euro terug want ze wist niet hoe ze dat moet oplossen. Ik alles uitgezocht. Ze moet contact opnemen met postnl en dan krijgt ze het geld. Heb tot op vandaag niets meer gehoord. Maar ja, ik heb niks laten vallen. En nu ben ik 7 Euro kwijt voor niks. Maf. Das toch 20 kWh stroom!
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze het voor meer geld aan een ander heeft verkocht, is mij in mijn camera verzameltijd herhaaldelijk overkomen, had ik een ophaalafspraak gemaakt en kwam ik daar op de afgesproken tijd, OH die is net opgehaald, ha en ik heb er al 150km opzitten en dat moet ik ook terug, wie gaat dat betalen? Kwam meestal met enige overtuiging wel tot een betaling, een keer een vent in Sweet Lake City die wilde niet meewerken en pleurde de deur voor m'n smoel dicht.
De LUL had een mooie glas in lood voordeur, ik belde nog een keer aan en begon die te tieren dat die z'n vriendjes ging bellen dus oprotten, het ging om een camera met speciale groothoek van Canon voor een behoorlijk bedrag, ik had de auto een eindje verder weg geparkeerd, er was niet veel plaats. Ging nijdig naar de tuut en zag onderweg een halve stoeptegel losliggen, pakte die op en ging even verhaal halen!
Was toen niet veel meer over van het g.i.l. maakte wel dat ik weg kwam, zo'n held was ik nou ook niet, paar maanden naderhand zag ik precies zo'n lens op een fotograficabeurs liggen, de verkoper kende ik, ging die lopen pochen dat die iemand te slim af was geweest en de lens onder iemands neus had weggepeuterd, hij kende de verkoper op MP had die eerder zaken mee gedaan en is op goed geluk naar dat adres gegaan en gezegd dat die voor de camera kwam, de mooie voordeur deed open en vertelde de beursmeneer dat die al een afspraak had, als ik nu 100 meer geef, oh ok!
Zeg tegen die beursmeneer dat het slecht zaken doen was, nu was het zo dat de beurs die werd gehouden door mij georganiseerd was, heb hem vriendelijk verzocht de beurs te verlaten had liever geen oplichters op de "Randstad Fotografica beurs" hij maakte nog een hoop stennis maar is toch vertrokken en mocht ook nooit meer staan, hij vroeg z'n standgeld terug, ja en dan wil ik het verloren percentage terug. Dit is toch 25 jaar geleden en dat zal ik niet snel vergeten.