Dat lijkt mij ook!Newbie schreef: THT 03-03-2011, dus lijkt het mij vers gebrand. (bonen heb ik op 6 maart ontvangen)
Roelof
Re: Nederlandse koffie webshops
21Micra&Ultra
Dat lijkt mij ook!Newbie schreef: THT 03-03-2011, dus lijkt het mij vers gebrand. (bonen heb ik op 6 maart ontvangen)
Roelof
Check viewtopic.php?f=23&t=1625&start=10#p13667" onclick="window.open(this.href);return false;tova07 schreef:Nathalia,
Ik heb verderop in dit Forum onze Webwinkel geplaatst. Wij leveren 5 Fabrieksmerken koffie, omdat we willen blijven streven naar een overzichtelijke site voor onze klanten. Wellicht worden dat er in de toekomst meer, dat hangt af van het animo. Onze website is pas sinds 1 maart life http://www.c2cu.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en we zouden het leuk vinden om in jouw lijstje te verschijnen.
Mvgr,
Tom de Ridder
C2CU | Coffee To Complete You
Eindelijk verdienen we lof voor hetgene we de afgelopen jaren hebben opgezetBluecold schreef:De eigenaar van dit forum heeft ook een webwinkel voor onder andere koffiespullen, maar die twee dingen staan volledig los van elkaar en daarvoor verdient hij veel lof.
Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”