Dank voor deze les in nederigheid… volgende keer zal ik minder stellig zijnPti schreef:Het is de CMA lever group en die zat inderdaad op de eerste generatie Mirage Veloce machines van kvdw. De groep had volgens mij vaak last van oververhiting.
Het is zeker niet de strega groep alhoewel ze technisch en optisch best op elkaar lijken. Het scharnier systeem werkt hetzelfde, maar volgens mij heeft de grotere groep een metalen (alu) sierkap bovenop en is de zetgroep voorzien van een vast buiten- en los binnenmantel waar de strega groep een geheel is. De strega groep is daardoor smaller en bijvoorbeeld wel te vinden op de bezzera b3000al.
Re: gespot
2562De verwarring is zeer begrijpelijk, ze lijken (vooral van buiten) best op elkaar.
Boven bezzera, onder CMA.
2563Pti schreef: di 04 okt 2022, 08:49 Het is de CMA lever group en die zat inderdaad op de eerste generatie Mirage Veloce machines van kvdw. De groep had volgens mij vaak last van oververhiting.
Het is zeker niet de strega groep alhoewel ze technisch en optisch best op elkaar lijken. Het scharnier systeem werkt hetzelfde, maar volgens mij heeft de grotere groep een metalen (alu) sierkap bovenop en is de zetgroep voorzien van een vast buiten- en los binnenmantel waar de strega groep een geheel is. De strega groep is daardoor smaller en bijvoorbeeld wel te vinden op de bezzera b3000al.
Aha, wist ik niet, tnx!
dus...
2564Behalve de zwarte kap was me wel opgevallen dat de aansluiting van de groep op de machine er anders uitziet. Maar verder….Pti schreef:De verwarring is zeer begrijpelijk, ze lijken (vooral van buiten) best op elkaar.
Ik ga m’n CMA aanslingeren! Oh nee, m’n Strega
2565Franse lever, bruin bakeliet ? Oudje volgens mij.
https://link.marktplaats.nl/m1886508385 ... nt=app_ios
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
2567Ik vind het een raar kermisding
Op de achtergrond heeft de verkoper wel wat leukers staan denk ik
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
2568‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
2569Zou spontaan m'n kerstboom/naretak in de hens steken, wat een foeilelijk ding!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
2570Ik vindt het een leuk ding, je moet wel weten dat hij op gas nu economisch aantrekkelijker is dan op electriciteit.SpargelTarzan schreef:Franse lever, bruin bakeliet ? Oudje volgens mij.
Er zit geen autofill op dus na elk bakkie even water bijvoegen (handfill) die hendel bij de driptray rechts.
Drie dagen op een kuub gas.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s