Re: Latte art fotos

1275
Nou eerlijk is eerlijk, ik heb dat niet zo gepland. Ligt beetje aan de crema. Vond hem ook wel erg leuk zo met het contrast. Dank in ieder geval.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1277
Er zijn wel mensen aan m'n kar die er op staan dat er een fguurtje geschonken wordt, daar ben ik geen held in ik zie daar ook geen meerwaarde in, als ze aandringen zeg ik dat de Cappuccino dan 5 euro wordt inplaats van de gebruikelijke 2 euro, heb pas 2 keer een figuurtje hoeven schenken was een Abstract geval, ze konden de lol er wel van inzien.

Heb er ook helemaal geen tijd voor, bestelling aannemen vaak met handen en voeten communicatie, of van die lui van 3 koffie - wat voor koffie? - nou gewoon - wat is gewoon? - kijkt nog even op de prijslijst en onderhand help ik de volgende - he ik ben aan de beurt! - ga stoicijns verder met de klant die het wel wist - en weet u het al? - ja 3 Zwarte koffie - met suiker en melk? - ja natuurlijk - dus 3 Cappuccino's - nee mongool Zwart - Volgende, deze meneer gaat ergens anders een bakkie scoren . . .

20 minuten later staat die weer in de rij.
Laatst gewijzigd door @3aan op ma 10 okt 2022, 01:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

1278
Dat vragen ze dan meteen bij de bestelling? ‘Een cappuccino mét figuurtje, graag?’

Iemand had ooit een negatieve review achtergelaten bij een café waar ik vaak kwam in Utrecht omdat er geen latte art in haar cappuccino zat.. echt bizar.
La Pavoni Europiccola 1989 | Fiorenzato T80 | V60 | 1zpresso JX-Pro-S

1280
gilleko B. schreef:Die proeven met hun ogen en niet met hun tong. Het maakt inderdaad geen ene ruk uit. Maar ja als hobby-ist, je wordt oud en je moet toch wat
Afbeelding

Afbeelding
Voor je het weet verdwijnt je vaste hand en lukt het niet meer, dus haal eruit wat erin zit! Ik produceer vrijwel uitsluitend nog ‘abstracte kunst’.