Oke, dit is er 1 voor het stommiteitenkabinet. Ik de Linea Mini al meer dan 1 jaar in huis. Heb eerder gewag gemaakt van channeling. Met de bottemless, uiteraard na zorgvuldige puckprep bleef het straaltje uit het lood lopen, wel iedere keer steevast consequent naar achter. Ik zit vanuit de kamer te kijken naar het masjien en en dacht "hee volgens mij zien mijn ogen dat het masjien een klein beetje schuin naar achter loopt. Waterpas er op, en, ja idd, was niet veel. Nu pas gezet en straal loopt perfect vanuit hey centrum het kopje in. Wat een beginnersfout
️
Re: Etzmax
173Goed nieuws!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
174Als jij hem daar ook plaatst zal ik deze deleten.gilleko B. schreef:Deze post had eigenlijk bij het draadje linea mini gemoeten.
️
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
175Maar je hebt wèl een timmermansoog. Je had hem alleen niet geopend.gilleko B. schreef:Oke, dit is er 1 voor het stommiteitenkabinet. Ik de Linea Mini al meer dan 1 jaar in huis. Heb eerder gewag gemaakt van channeling. Met de bottemless, uiteraard na zorgvuldige puckprep bleef het straaltje uit het lood lopen, wel iedere keer steevast consequent naar achter. Ik zit vanuit de kamer te kijken naar het masjien en en dacht "hee volgens mij zien mijn ogen dat het masjien een klein beetje schuin naar achter loopt. Waterpas er op, en, ja idd, was niet veel. Nu pas gezet en straal loopt perfect vanuit hey centrum het kopje in. Wat een beginnersfout
️
176Gedaan!!bobbee schreef:Als jij hem daar ook plaatst zal ik deze deleten.gilleko B. schreef:Deze post had eigenlijk bij het draadje linea mini gemoeten.
️
️
177Jazeker, maar ik begrijp nog steeds niet van die waterpas, dat is het eerste wat je doet.fransg schreef:Goed nieuws!
️
178YepomeCo schreef:Maar je hebt wèl een timmermansoog. Je had hem alleen niet geopend.gilleko B. schreef:Oke, dit is er 1 voor het stommiteitenkabinet. Ik de Linea Mini al meer dan 1 jaar in huis. Heb eerder gewag gemaakt van channeling. Met de bottemless, uiteraard na zorgvuldige puckprep bleef het straaltje uit het lood lopen, wel iedere keer steevast consequent naar achter. Ik zit vanuit de kamer te kijken naar het masjien en en dacht "hee volgens mij zien mijn ogen dat het masjien een klein beetje schuin naar achter loopt. Waterpas er op, en, ja idd, was niet veel. Nu pas gezet en straal loopt perfect vanuit hey centrum het kopje in. Wat een beginnersfout
️
️
179ik heb dat met mijn Londinium ook pas onlangs gedaangilleko B. schreef: za 08 okt 2022, 18:45Jazeker, maar ik begrijp nog steeds niet van die waterpas, dat is het eerste wat je doet.fransg schreef:Goed nieuws!
️
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
180Dank allen voor de waardevolle input. De kogel is door de kerk en ben sinds deze week eigenaar van de ECM Synchronika icm Etzmax Light W zwart!
Ben nu aan het stoeien met de apparatuur, maar zal spoedig wat posten met wat beeldmateriaal. Voor nu het weekend hobbyen met mijn nieuwe speeltjes
Ben nu aan het stoeien met de apparatuur, maar zal spoedig wat posten met wat beeldmateriaal. Voor nu het weekend hobbyen met mijn nieuwe speeltjes
Voorheen Alex Duetto III, Compak k10 WBC maar sinds kort gelukkig eigenaar van ECM Synchronika en Etzmax Light W