Ook voor ik de K10 aanschafte heb ik eerst een
topic gestart om er proberen achter te komen waar een goede molen aan moet voldoen. Aan de hand van o.a. de reacties op dat topic, besloot ik dat het een keuze ging worden tussen de Macap MXK en de Compak K10. In overleg met de leverancier is het uiteindelijk de Compak K10 geworden. Tevens heb ik me door de leverancier laten overtuigen om voor de doser versie te kiezen, alhoewel ik moet zeggen dat ik achteraf liever de Push met digitale dosering zo hebben genomen.
Vanwege mijn gebrek aan kennis en ervaring, zal er altijd twijfel zijn bij de aanscshaf van een apparaat in deze prijsklasse. Waarschijnlijk zelfs nog nadat ik hem heb aangeschaft, getuige de twijfel over mijn K10
Ik heb helaas te weinig tijd om aan een grondig ondezoek te besteden en moet me daarom verlaten op advies van leveranciers en gebruikers met ervaring. Vandaar dat ik dit topic ben gestart. Ik benadruk graag dat ik alle reacties enorm waardeer en, zover de beschikbare tijd me toestaat, alle aangedragen alternatieven ook zo goed en zo kwaad als het gaat verifieer en overweeg. Het lijkt er echter op, dat ik de argumenten en adviezen van klakkeloos moet accepteren om door sommigen geen
zeur te worden gevonden.
Wat mij betreft is dit topic afgesloten. Ik heb helemaal geen zin me te moeten verdedigen om wat ik bijdraag aan de discussie.