Re: De LONDINIUMs afdeling

284
Goedendag beste hevel Koffiedrinkers ,
Mijn Mater pressostaat begint weer te lekken.
Weet iemand het exacte typenr? ik kan het niet meer aflezen helaas.
Dan kan ik kijken of ik het ergens anders kan bestellen ipv die absurde verzend & belasting tarieven uit de Uk.
Mijn machine is een L R (met blauw oranje relais)
Groeten Edward
Londinium L r - Ceado E 37S - Ims baskets - St. Anthony tampers - Brandzaak bonen

285
Op de website van Londinium opzoeken en daar kijken welk nummer erop staat?
Is vervangen voor en mooie (duurdere) zwaardere Sirai pressostaat niet een betere optie? Dan heb je kwaliteit.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

286
bobbee schreef: wo 12 okt 2022, 13:35 Op de website van Londinium opzoeken en daar kijken welk nummer erop staat?
Is vervangen voor en mooie (duurdere) zwaardere Sirai pressostaat niet een betere optie? Dan heb je kwaliteit.
Ik had een Sirai in mijn Pompei. Kreng maakte echt lawaai. In mijn Lambro zit nu ook een Matertje. Heerlijk stil.

289
Ednar schreef: wo 12 okt 2022, 16:01 Heb inmiddels 1 gekocht op ebay scheelde rap 30 euro.
Ik waag me wel weer aan de londinium site als ik wat meer nodig heb.
Bedankt voor de antwoorden.
Wel die van 2–6bar gekozen?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

290
cremalover schreef: wo 12 okt 2022, 14:35
Ik had een Sirai in mijn Pompei. Kreng maakte echt lawaai. In mijn Lambro zit nu ook een Matertje. Heerlijk stil.
het matertje in de Londinium pre-infusie leiding heeft veel werk te doen, krijgt heel vaak hoge druk te verwerken, kan het beste jaarlijks worden 'ververst' tijdens een pitstop.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino