Re: De LONDINIUMs afdeling
281Mijn Lambro met gewone seals draait inmiddels drie weken droog. Dus zonder vet op de seal. Zo te zien kan het.Dit naaraanleiding van dew Londinium nieuwe vetvrije ringen.
Dat weet ik over een tijdje als ik de groep schoonmaak.Voor hetzelfde geld zijn de ringen half weggevreten.
Ik had een Sirai in mijn Pompei. Kreng maakte echt lawaai. In mijn Lambro zit nu ook een Matertje. Heerlijk stil.bobbee schreef: wo 12 okt 2022, 13:35 Op de website van Londinium opzoeken en daar kijken welk nummer erop staat?
Is vervangen voor en mooie (duurdere) zwaardere Sirai pressostaat niet een betere optie? Dan heb je kwaliteit.
Wel die van 2–6bar gekozen?Ednar schreef: wo 12 okt 2022, 16:01 Heb inmiddels 1 gekocht op ebay scheelde rap 30 euro.
Ik waag me wel weer aan de londinium site als ik wat meer nodig heb.
Bedankt voor de antwoorden.
het matertje in de Londinium pre-infusie leiding heeft veel werk te doen, krijgt heel vaak hoge druk te verwerken, kan het beste jaarlijks worden 'ververst' tijdens een pitstop.cremalover schreef: wo 12 okt 2022, 14:35
Ik had een Sirai in mijn Pompei. Kreng maakte echt lawaai. In mijn Lambro zit nu ook een Matertje. Heerlijk stil.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”