Denk ik ook idd.Van de andere kant stuit dat tegen mijn duurzame borst.Wat dat betreft is een Sirai beter.Maar klikt erg hard vind ik.fransg schreef: wo 12 okt 2022, 16:26het matertje in de Londinium pre-infusie leiding heeft veel werk te doen, krijgt heel vaak hoge druk te verwerken, kan het beste jaarlijks worden 'ververst' tijdens een pitstop.cremalover schreef: wo 12 okt 2022, 14:35
Ik had een Sirai in mijn Pompei. Kreng maakte echt lawaai. In mijn Lambro zit nu ook een Matertje. Heerlijk stil.
Re: De LONDINIUMs afdeling
292Maar komt dat niet door die tinnitus?cremalover schreef:Denk ik ook idd.Van de andere kant stuit dat tegen mijn duurzame borst.Wat dat betreft is een Sirai beter.Maar klikt erg hard vind ik.fransg schreef: wo 12 okt 2022, 16:26het matertje in de Londinium pre-infusie leiding heeft veel werk te doen, krijgt heel vaak hoge druk te verwerken, kan het beste jaarlijks worden 'ververst' tijdens een pitstop.cremalover schreef: wo 12 okt 2022, 14:35
Ik had een Sirai in mijn Pompei. Kreng maakte echt lawaai. In mijn Lambro zit nu ook een Matertje. Heerlijk stil.
Ik begrijp nu overigens dat de Sirai niet geschikt is voor de nieuwere Londinium?
Ik vind er ook wel wat van dat zo'n pressostaat jaarlijks vervangen moet worden...maar goed, das mijn ding. Ik zou hem vervangen als hij stuk gaat en altijd 1 op voorraad nemen in de koffie machine EHBO kist hier in huis.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
293Ja ik heb er ook steeds minimaal 1 op voorraad terwijl mij machien die geeneens nodig heeft
Maar dan grijp ik nooit mis
Maar dan grijp ik nooit mis
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
294Niet nodig? Zit er geen in jouw masjien?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
295Bij de LR24 is het een “pressure transducer” die dat werk doet, electronisch dingetje.
En een piepkleine thermistor in plaats van de grote pressostat. Dus geen geluid.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
296Thanks.
297Bedankt Frans,
Ik koop nog 1 van 2-6 bar ..ik heb het 1 op 1 overgenomen van mijn vorige defecte die ik nog had gevonden( die tot 4)
Wist niet dat ik ook een versie tot 6 bar kon gebruiken.
Ik had al een voorgevoel dat die 4 bar niet genoeg zou zijn, getuige het lekken na 2 jaar.
Fijn weekend allemaal.
Ik koop nog 1 van 2-6 bar ..ik heb het 1 op 1 overgenomen van mijn vorige defecte die ik nog had gevonden( die tot 4)
Wist niet dat ik ook een versie tot 6 bar kon gebruiken.
Ik had al een voorgevoel dat die 4 bar niet genoeg zou zijn, getuige het lekken na 2 jaar.
Fijn weekend allemaal.
Londinium L r - Ceado E 37S - Ims baskets - St. Anthony tampers - Brandzaak bonen
298Pressostat zit er weer in.
Ik ben nu helemaal aan een grondige service bezig en wilde graag de 2 o-ringen uit de groep vernieuwen, de groep trekker heb ik al gefabriceerd dmv de zeer goede video van Frans.
Echter ik kan op de londinium site alleen de 2 ringen kopen in een service pakket, totale kosten zijn dan rond de 80 euro
De rest van het service pakket heb ik al in mijn ehbo kistje en douchefilter heb ik van ims(de 35 versie) dus dan voel ik me een beetje bekocht als echte hollander.
Weet iemand een adres waar ik deze 0 ringen kan kopen?
O-ring 0162 Epdm (58.74/3.53)
O-ring 0161 Epdm (57.15/3.53)
Tot zover kan ik alleen maar adressen vinden die helaas niet aan particulieren verkopen.
Ik hoor graag jullie advies.
Fijn weekend
Ik ben nu helemaal aan een grondige service bezig en wilde graag de 2 o-ringen uit de groep vernieuwen, de groep trekker heb ik al gefabriceerd dmv de zeer goede video van Frans.
Echter ik kan op de londinium site alleen de 2 ringen kopen in een service pakket, totale kosten zijn dan rond de 80 euro
De rest van het service pakket heb ik al in mijn ehbo kistje en douchefilter heb ik van ims(de 35 versie) dus dan voel ik me een beetje bekocht als echte hollander.
Weet iemand een adres waar ik deze 0 ringen kan kopen?
O-ring 0162 Epdm (58.74/3.53)
O-ring 0161 Epdm (57.15/3.53)
Tot zover kan ik alleen maar adressen vinden die helaas niet aan particulieren verkopen.
Ik hoor graag jullie advies.
Fijn weekend
Londinium L r - Ceado E 37S - Ims baskets - St. Anthony tampers - Brandzaak bonen
299https://www.bluestarcoffee.eu/lever-gro ... 3525-p.asp
https://www.bluestarcoffee.eu/lever-gro ... 3513-p.asp
Maar wellicht kun je ook Londinium mailen en vragen of het los gekocht kan worden.
Waarom pak je niet de IMS E61200IM douchefillter?
https://www.bluestarcoffee.eu/lever-gro ... 3513-p.asp
Maar wellicht kun je ook Londinium mailen en vragen of het los gekocht kan worden.
Waarom pak je niet de IMS E61200IM douchefillter?
300@bobbee,
Super bedankt, deze winkel was ik nog niet tegen gekomen in mijn zoekopdrachten, stom van me, want ik heb er wel eens een weegschaal gekocht.
Londinium vertelde mij dat ze deze ringen alleen aangeleverd kregen als zijnde een pakket van 48 euro, lijkt me de grootste kul, maar wie ben ik
Ik gebruik de 35 versie omdat die extra gaten in het midden heeft, en ik vond de extractie net wat beter en vloeiender lopen.
Zal wel liggen in het verschil tussen een e61 en een lever groep.
Iig super bedankt nogmaals, ben er helemaal blij mee
Groeten Edward
Super bedankt, deze winkel was ik nog niet tegen gekomen in mijn zoekopdrachten, stom van me, want ik heb er wel eens een weegschaal gekocht.
Londinium vertelde mij dat ze deze ringen alleen aangeleverd kregen als zijnde een pakket van 48 euro, lijkt me de grootste kul, maar wie ben ik
Ik gebruik de 35 versie omdat die extra gaten in het midden heeft, en ik vond de extractie net wat beter en vloeiender lopen.
Zal wel liggen in het verschil tussen een e61 en een lever groep.
Iig super bedankt nogmaals, ben er helemaal blij mee
Groeten Edward