Re: gespot
2651En daar is een Kopi Deva met SSP burrs te koop! Zie marktplaats. Of je zoiets wil hebben is natuurlijk weer een andere vraag, maar goed, wel te koop!
Zit bijna een jaar levertijd op, bij de Niche drijft dat de prijs op...HeinK schreef:En daar is een Kopi Deva met SSP burrs te koop! Zie marktplaats. Of je zoiets wil hebben is natuurlijk weer een andere vraag, maar goed, wel te koop!
Ik vind hem ook mooi. Echter vanuit filmpjes begrijp ik dat hij bijna een minuut maalt over 18 gram. Tevens werkt hij op accu. Dat weerhoudt mij ervan.
Je kunt het toerental wijzigen, lijkt mij dan enkel op de laagste stand dat hij er zo lang over doet?
500 RPM, dus niet eens zo weinig.maurice1 schreef: zo 16 okt 2022, 19:18Je kunt het toerental wijzigen, lijkt mij dan enkel op de laagste stand dat hij er zo lang over doet?
Aan de schijven zal het niet liggen (Mazzer of SSP). Die accu zou ook best wat power in huis moeten hebben en lang mee moeten gaan.
Ik begreep trouwens wel dat het systeem om uit te lijnen niet helemaal werkt zoals Kopi zegt, in werkelijkheid zou je toch moeten shimmen.
Terug naar “Leuk en interessant”