Re: Latte art fotos

1311
gilleko B. schreef: di 01 nov 2022, 22:06 Mooi romige melk, clean, mooi bruin en wit, geen vermenging. Ziet er goed uit. Zou er graag een slok van nemen.

Afbeelding
Nou ja. Als je eens in de buurt bent, ben je welkom om te komen proeven! Geen garantie dattie zo mooi wordt, maar doe er uiteraard mijn best op voor je !

Overigens werk ik tegenwoordig uitsluitend met rauwe melk rechtstreeks van de boer. Er is niks lekkerder dan dat te krijgen wat mij betreft :D
Coffee, sleep, Coffee, repeat

1313
Warheart schreef:
gilleko B. schreef: di 01 nov 2022, 22:06 Mooi romige melk, clean, mooi bruin en wit, geen vermenging. Ziet er goed uit. Zou er graag een slok van nemen.

Afbeelding
Nou ja. Als je eens in de buurt bent, ben je welkom om te komen proeven! Geen garantie dattie zo mooi wordt, maar doe er uiteraard mijn best op voor je !

Overigens werk ik tegenwoordig uitsluitend met rauwe melk rechtstreeks van de boer. Er is niks lekkerder dan dat te krijgen wat mij betreft :D
Thx
Afbeelding
Keep it in mind
Afbeelding

Afbeelding

1314
gilleko B. schreef:
Warheart schreef:

Afbeelding

Thx
Afbeelding
Keep it in mind
Afbeelding

Afbeelding
Geldt ook andersom
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

1318
NVDH schreef: zo 06 nov 2022, 13:22 Hier mijn duo van deze ochtend, beiden wat rustiek en werd er meteen gelukkig van :)

Melk raakte op tijdens streepje trekken door de rosetta.
Sow! Jij bent er ook aardig bedreven in. Well done!

Btw: ook erg mooie kopjes en schoteltjes :ugeek:
Coffee, sleep, Coffee, repeat