Re: shot timmer

11
RoosW schreef:
Ben70 schreef: vr 18 nov 2022, 13:34 Wie van de mede forum leden weet waar ik een mooie shot timmer kan kopen, liefst verchroomd ,en magnetisch die je zo aan de machine kunt plakken ,ik heb vandaag een Joe Frex binnen gekregen ,die de prullenbak in gaat waardeloos pruts ding met een magneet van niks 4mm doorsnee ,die kleeft niet genoeg .alvast bedankt voor de antwoorden
Ik heb zelf een ronde van Aliexpress, 7 euro of zo, - oef, nu dus 17,- https://nl.aliexpress.com/item/1005001652381686.html, op de foto zie je hem aan de voorkant van de Strega kleven, rechts van de groepskop, prima ding, een klik om hem wakker te maken de tweede start de timer (die je van te voren op een door jou gewenste lengte zet, 25 sec. bij mij) draaien aan de buitenrand versteld de timer +/- 1 seconde.
IMG20220825125150(1).jpg
Grappig detail, ik heb hem (losliggend) nog steeds in gebruik, omdat een shot timer die begint bij het aanzetten van de pomp gewoon nutteloos is, zeker als je met de paddle van de Bianca aan het klooien bent ;)
Mooie tip voor de momenten dat ik de weegschaal niet gebruik.

Ik zie dat deze stil zijn werk kan doen Heel fijn, mijn huidige geeft een soort van brandalarm als de tijd is verstreken. Dat is niet zo relaxt 's ochtends.

De timer is overigens ook (wat sneller) via amazon te krijgen

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

12
Ben70 schreef:
RoosW schreef: vr 18 nov 2022, 14:17
Ben70 schreef: vr 18 nov 2022, 13:34 Wie van de mede forum leden weet waar ik een mooie shot timmer kan kopen, liefst verchroomd ,en magnetisch die je zo aan de machine kunt plakken ,ik heb vandaag een Joe Frex binnen gekregen ,die de prullenbak in gaat waardeloos pruts ding met een magneet van niks 4mm doorsnee ,die kleeft niet genoeg .alvast bedankt voor de antwoorden
Ik heb zelf een ronde van Aliexpress, 7 euro of zo, - oef, nu dus 17,- https://nl.aliexpress.com/item/1005001652381686.html, op de foto zie je hem aan de voorkant van de Strega kleven, rechts van de groepskop, prima ding, een klik om hem wakker te maken de tweede start de timer (die je van te voren op een door jou gewenste lengte zet, 25 sec. bij mij) draaien aan de buitenrand versteld de timer +/- 1 seconde.IMG20220825125150(1).jpg
Grappig detail, ik heb hem (losliggend) nog steeds in gebruik, omdat een shot timer die begint bij het aanzetten van de pomp gewoon nutteloos is, zeker als je met de paddle van de Bianca aan het klooien bent ;)
dank voor je tip. ik heb hem gelijk besteld. ziet er mooi uit. 11 euro. top
Ha Ben, waar heb jij de timer gevonden voor 11 euries?

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk

13
Randy schreef:
Ben70 schreef:
RoosW schreef: vr 18 nov 2022, 14:17 Ik heb zelf een ronde van Aliexpress, 7 euro of zo, - oef, nu dus 17,- https://nl.aliexpress.com/item/1005001652381686.html, op de foto zie je hem aan de voorkant van de Strega kleven, rechts van de groepskop, prima ding, een klik om hem wakker te maken de tweede start de timer (die je van te voren op een door jou gewenste lengte zet, 25 sec. bij mij) draaien aan de buitenrand versteld de timer +/- 1 seconde.IMG20220825125150(1).jpg
dank voor je tip. ik heb hem gelijk besteld. ziet er mooi uit. 11 euro. top
Ha Ben, waar heb jij de timer gevonden voor 11 euries?

klik op de link van RoosW.
prijs is nu 11 euro

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

15
fransg schreef:
Randy schreef: za 19 nov 2022, 09:45Ha Ben, waar heb jij de timer gevonden voor 11 euries?

de link zit er toch bij?
Scherm­afbeelding 2022-11-19 om 09.48.48.png
Apart, als ik de link gebruik dan krijg ik hem voor 17 euro ipv 11. Niet dat ik hem daarom niet koop hoor... Maar vaag van AliExpress.

Re: shot timer

17
CafeSolo schreef: za 19 nov 2022, 09:58 Als ik op die link klik is hij 17,08€. Wel een groot verschil

Afbeelding
ik had hem voor 11 euro ,op nieuw email adres en nog geen account ,kreeg ik als nieuwe klant korting en gratis verzenden ,ze staat er ook voor 4 euro komen er nog wel verzend kosten bij,alle maal 1 pot nat
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

Re: shot timer

20
Ik dacht dat ik zoiets absoluut nergens voor nodig had maar als het zo goedkoop is... toch maar besteld. Hoe kan zoiets zo weinig kosten? Straks ligt het voor €4,99 bij de Action.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino