De gewone Malabarmelange!! Dat zal de herftsmix zijn waar malabar inzit.Nelus schreef:Is het malabar of de herfstmix?
️
De gewone Malabarmelange!! Dat zal de herftsmix zijn waar malabar inzit.Nelus schreef:Is het malabar of de herfstmix?
Veel belangrijker, heel lekker die Malabar
Maar lekker chocola, zeer zacht zuur, koffie die je aan een gemiddelde gast makkelijk kunt schenken. "Iedereen" herkent dit als koffie, dus veilige boon voor thuis icm bezoekNelus schreef:Dikke crema die malabar
En toen was er licht.......amenRandy schreef:Net twee espresso's met Black Betty van het Hoofdkwartier gemaakt. Foto is van de eerste poging. Moest iets minder fijn malen en bij de tweede poging met 18 gram bonen 39 gram espresso in 29 seconden. Wat een heerlijke espresso. Bij de tweede poging had ik een espresso hoe ik het in gedachten had voordat ik een maand geleden overstapte van Nespresso naar een Gaggia Classic Pro!
Heb er een nieuwe hobby bij! Een espresso is niet meer op de automatische piloot een cup in de Nespresso machine maar een leuk proces met een heerlijke espresso als beloning.
Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
Randy schreef:Net twee espresso's met Black Betty van het Hoofdkwartier gemaakt. Foto is van de eerste poging. Moest iets minder fijn malen en bij de tweede poging met 18 gram bonen 39 gram espresso in 29 seconden. Wat een heerlijke espresso. Bij de tweede poging had ik een espresso hoe ik het in gedachten had voordat ik een maand geleden overstapte van Nespresso naar een Gaggia Classic Pro!
Heb er een nieuwe hobby bij! Een espresso is niet meer op de automatische piloot een cup in de Nespresso machine maar een leuk proces met een heerlijke espresso als beloning.