Unboxing.. Sanremo YOU

1
Hallo Allemaal,

Ik was nog een unboxing verontschuldigd ;)
Deze week mijn Sanremo YOU binnen gekregen. Hierbij de stap voor stap unboxing en gereed maken voor het aansluiten op de waterleiding. Mijn water is onthard en ik heb de flow teruggebracht tot 2bar.

Na wat stoeien met de machine haal ik er meesterlijke espresso's en cappucinos uit. Echt geweldig.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Knop omzetten van Tank naar Kraan.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door cbeenhackker op za 03 dec 2022, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Sanremo YOU / Bentwood Vertical 63 / Acaia Lunar

Re: Unboxing..

4
omeCo schreef: za 03 dec 2022, 11:45 Mooi hoor! En nu….. koffie! Wat zijn je eerste ervaringen?
Na wat stoeien met de machine haal ik er meesterlijke espresso's en cappuccinos uit. Echt geweldig.
Ook daarvan graag de mooie foto's!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Unboxing..

5
omeCo schreef: za 03 dec 2022, 11:45 Mooi hoor! En nu….. koffie! Wat zijn je eerste ervaringen?
Ik moet zeggen dat mijn koffie echter beter tot zijn recht komt. Door het zet profiel zo in te stellen met een pre- en een post infusion krijg ik er een mooier karakter van de koffie naar boven.

Mijn huidige koffie smaakt voller en romiger dan ooit.. iets wat ik persoonlijk lekker vindt.

Moet bekennen dat ik de eerste echte “speeldag” een soort van overdosis aan cafeïne heb gehad. Was ook bezig met het in stellen van de Eureka. Was uiteindelijk allemaal een beetje te veel van het groeien. :shock: :oops:

Er valt in ieder geval nog een hoop te ontdekken met deze opstelling..
Sanremo YOU / Bentwood Vertical 63 / Acaia Lunar