Goedendag allemaal,
Grappig genoeg hoefde ik mijn vrouw niet eens te overtuigen van de "nut" en vooral "noodzaak" om onze machine te upgraden.
We hebben onze keuze inmiddels teruggebracht tot een Synesso MVP Hydra en een Speedster. Ja, ook een Slayer is voorbij gekomen maar qua service en onderhoud staat dat merk in Nederland nog in de kinderschoenen en om eerlijk te zijn durf ik dat voor die prijs gewoon niet aan.
De synesso inmiddels goed kunnen bekijken. Built like a tank, zeg maar. Industrieel uiterlijk in mijn ogen, maar zeker niet foto vriendelijk. In 't echt overigens veel mooier.
Speedster is "art". Moet je van houden uiteraard. Persoonlijk vind ik de beleving van het maken van koffie leuker met een speedster.
Even los van de mogelijkheden die een Synesso kan bieden loop ik even tegen een praktisch probleem aan. Ik kan nergens even een Speedster bekijken. Ook bij de fabriek staat er geen demo. Mijn vraag: heeft iemand een adres waar we een Speedster kunnen bekijken? Cafe, restaurant of particulier maakt me niet zoveel uit. Ergens in 't midden van het land zou fijn zijn.
Re: Speedster of MVP Hydra
2Er is iemand op ons forum die er 1 heeft. Misschien reageert die zelf...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
3en anders is er ook nog Kees van der Westen, die heeft er ongetwijfeld een staan die je kunt bekijken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4KvdW heeft er juist GEEN 1 staan. Vandaar de vraag.
Macap M7Dz
Kees van der Westen Speedster
Kees van der Westen Speedster
5Pittig aan de prijs. Wel eens naar een Hedone Bugster gekeken? Is zelfs in de aanbieding. Komen natuurlijk wel belastingen en transport bij.
Superkop; Hedone Honne.
6De warmhoudtray op een speedster is relatief klein. Je zou ook nog aan een Slayer kunnen denken,.doe er nog een Titus Nimbus en een Etzmax bij en je hoeft nooit meer een ander
️
️
7Eigenaardig!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
8In Breda bij Koffie bij Teun staat een grote Speedster. Blits ding!
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
9En hier in Breda trouwens bij Chatwick een Slayer.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
10Herstel: het is een Spirit; geen Speedster.