Speedster of MVP Hydra

1
Goedendag allemaal,

Grappig genoeg hoefde ik mijn vrouw niet eens te overtuigen van de "nut" en vooral "noodzaak" om onze machine te upgraden. :-)
We hebben onze keuze inmiddels teruggebracht tot een Synesso MVP Hydra en een Speedster. Ja, ook een Slayer is voorbij gekomen maar qua service en onderhoud staat dat merk in Nederland nog in de kinderschoenen en om eerlijk te zijn durf ik dat voor die prijs gewoon niet aan.

De synesso inmiddels goed kunnen bekijken. Built like a tank, zeg maar. Industrieel uiterlijk in mijn ogen, maar zeker niet foto vriendelijk. In 't echt overigens veel mooier.
Speedster is "art". Moet je van houden uiteraard. Persoonlijk vind ik de beleving van het maken van koffie leuker met een speedster.
Even los van de mogelijkheden die een Synesso kan bieden loop ik even tegen een praktisch probleem aan. Ik kan nergens even een Speedster bekijken. Ook bij de fabriek staat er geen demo. Mijn vraag: heeft iemand een adres waar we een Speedster kunnen bekijken? Cafe, restaurant of particulier maakt me niet zoveel uit. Ergens in 't midden van het land zou fijn zijn.
Macap M7Dz
Kees van der Westen Speedster