Re: gespot

2806
Ik vind dit plaatje dan wel weer mooi. De perfecte opvolger / vervanger voor je veel te dure Miele inbouw koffieapparaat.
Afbeelding

Qua prijs zal het niet veel schelen, qua smaak wel.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

2808
Ik verbaas me wel over de prijzen van Linea Mini's op Marktplaats. Je ziet soms dat de advertenties ook 50-100x opgeslagen zijn, je mag er dan bijna vanuitgaan dat de verkoper ook evenzoveel berichten in de inbox heeft.

Hier staat bijvoorbeeld een Linea Mini te koop voor €3.250.Een redelijke prijs, maar dit gaat dan wel om het apploze model en die module kost volgens mij ook ca. €400 om in te bouwen. Ook is hij bijna 7 jaar oud en kostte ze bij de introductie zo'n €3.500. Inmiddels ligt de adviesprijs boven de 5k dus zal deze wel voor bijna de aankoopprijs verkocht worden verwacht ik.

Denk ook niet dat je met de app toevoeging of leeftijd veel verliest, tenzij je de nieuwe Pre-Infusie functie wilt.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

2809

Ypuh schreef:
Denk ook niet dat je met de app toevoeging of leeftijd veel verliest, tenzij je de nieuwe Pre-Infusie functie wilt.
Je verliest ook auto uit/aan, auto programma blindfilteren en brouwtemperatuur instellen via de App ipv dat flimsy draaiwieltje waar je jezelf bij moet afvragen wat nu temperatuur was. Ik zou die app niet willen missen.

Afbeelding