Rancilio silvia haar dikke zus, lucy
https://link.marktplaats.nl/m1924365286 ... nt=app_ios
Re: gespot
2832Branderij hoofdkwartier helpt ons de winter door..
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
2834Ik zag deze foto’s
Het ligt er zo te zien aan wat voor portafilter je gebruikt. Die op de foto laat wel erg weinig ruimte voor gemakkelijk gebruik
Het ligt er zo te zien aan wat voor portafilter je gebruikt. Die op de foto laat wel erg weinig ruimte voor gemakkelijk gebruik
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero
Bijlagen
2835Gebruiken jullie die dubbele uitloop eigenijk? Ik kan niet meer zonder de naked, is enige wat ik gebruik.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
2836Ik heb geeneens geen dubbele uitloop meer
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
2837Ik wil het op de Lambro wel gebruiken bij bezoek. Gebruik dan ook 150 ml kopjes in dat geval voor de cappuccino.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
2838Net een pagina terug fotos gedeeld over de kopjeshoogte etc.
Faema Lambro - Mazzer Major E
2839Ja mooi. Met naked voldoende ruimte.
2840Tot m’n dikke Duitser ten tonele verscheen gebruikte ik uitsluitend een naked. En nu gebruik ik naked en dubbel. De naked voor de leuk en de mooi om naar te kijken. De dubbel om twee kleine cappuccino’s te maken.bobbee schreef:Gebruiken jullie die dubbele uitloop eigenijk? Ik kan niet meer zonder de naked, is enige wat ik gebruik.