Re: Latte art fotos

1371
gilleko B. schreef: vr 23 dec 2022, 19:26 Ja zo na 20 keer proberen zit er eentje tussen die er een beetje op gaat lijken
Afbeelding

Afbeelding
Haha. Ik zie van jou doorgaans veel kunst voorbij komen.

Ik krijg het volgende te verduren. Lukt het eindelijk weer eens zoals ik wil, slurpt de vrouw er een slok uit voor ik een foto kan maken.

Dan krijg je dus:
Auwie :(
Coffee, sleep, Coffee, repeat

1373
Ja, dat veroorzaakt pijnlijk geestelijk leed zonder daarover wat kunt zeggen of schelden. Lijfstraffen mogen niet meer.

Ook wordt er wel eens suiker op gegooid en zonder enige vorm van empathie er flink in geroerd. Wat nog erger is als er gezegd wordt, "ooh kijk het blijft erop liggen, dat is goed geschuimd".

Misschien nieuw draadje, wat te doen in geval van molestering van mijn late art?

1376
Ik had van de week een hele strakke. Geen uitloop tussen koffie en melk. dus echt de koffie en de tekening. Die was voor iemand die op visite kwam en de reactie was echt grappig! WOW hoorde ik. Ik reageerde natuurlik heel luchtig en nonchalant zo van: oh ja, leuk he. Do it all the time... Van binnen dacht ik Yes! Cool als iemand zoiets leuks ervaart.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1377
bobbee schreef: do 29 dec 2022, 11:17 Ik had van de week een hele strakke. Geen uitloop tussen koffie en melk. dus echt de koffie en de tekening. Die was voor iemand die op visite kwam en de reactie was echt grappig! WOW hoorde ik. Ik reageerde natuurlik heel luchtig en nonchalant zo van: oh ja, leuk he. Do it all the time...
Afbeelding
Van binnen dacht ik Yes! Cool als iemand zoiets leuks ervaart.
mooie dikwandige kop ook overigens.tja en de rest doe ik je niet na ik kieper het er gewoon in, ben niet zo handig
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

1378
bobbee schreef:Ik had van de week een hele strakke. Geen uitloop tussen koffie en melk. dus echt de koffie en de tekening. Die was voor iemand die op visite kwam en de reactie was echt grappig! WOW hoorde ik. Ik reageerde natuurlik heel luchtig en nonchalant zo van: oh ja, leuk he. Do it all the time...
Afbeelding
Van binnen dacht ik Yes! Cool als iemand zoiets leuks ervaart.
Het feit dat je in staat bent tot een hele strakke naar aanleiding waarvan iemand Wow zegt moet je koesteren
Afbeelding
.

Afbeelding