Re: Wat drink je nu?

3714
gilleko B. schreef: vr 30 dec 2022, 23:28
omeCo schreef:
Randy schreef:Mijn zak Black Betty van het hoofdkwartier is helaas op. Nu zag ik dat het hoofdkwartier met vakantie is. Heeft er iemand nog een leuke suggestie waar ik 500 gram vers gebrande koffie kan scoren? Nu weet ik dat er tientallen te vinden zijn op deze pagina maar wellicht een suggestie die zich bewezen heeft en gegarandeerd kwaliteit levert, zoals het Hoofdkwartier :)

Wellicht in de buurt van Rotterdam zodat ik het kan ophalen. Man met bril al geprobeerd en was daar niet tevreden over.
Brandzaak. Zit in Rotterdam toch?
Zaten in Rotterdam, maar zijn verhuisd naar Vierpolders.

Afbeelding
Echt bij mij om de hoek. Staat nog steeds op het lijstje van willen proberen
Coffee, sleep, Coffee, repeat

3715
Warheart schreef:
gilleko B. schreef: vr 30 dec 2022, 23:28
omeCo schreef: Brandzaak. Zit in Rotterdam toch?
Zaten in Rotterdam, maar zijn verhuisd naar Vierpolders.

Afbeelding
Echt bij mij om de hoek. Staat nog steeds op het lijstje van willen proberen
Ik heb al een poosje een andere ‘hofleverancier’ maar ik was goed te spreken over de koffie van Brandzaak. De Costa Rica Coope Tarrazu met name.

3717
Afbeelding

Filterkoffie boontjes van koffiestation. Ben nog aan het zoeken naar de sweetspot. Ben een beetje uit de filterkoffie...
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

3719
icservices.jacco schreef: za 07 jan 2023, 15:32 Heb momenteel deze, ga ik pas maandag aan beginnen maar die geur uit het pakje beloofd veel goeds.
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
De naam Bitter & Real klinkt dan weer niet gelijk heel goed 😜 voor de rest ken ik ze niet! Benieuwd hoe de koffie smaakt
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

3720
mr Blanc schreef:
icservices.jacco schreef: za 07 jan 2023, 15:32 Heb momenteel deze, ga ik pas maandag aan beginnen maar die geur uit het pakje beloofd veel goeds.
Afbeelding

De naam Bitter & Real klinkt dan weer niet gelijk heel goed
Afbeelding
voor de rest ken ik ze niet! Benieuwd hoe de koffie smaakt
Heb ze ooit via een vriend gekregen die de branders kent en was er toen heel erg over te spreken, ben nu weer een jaartje en sloten koffie verder.
Dus ik ben ook benieuwd of ze nog zo verassen als de eerste keer.
Maandag weet ik meer.

Proefpakket bestellen via hun site,

Fysiek en vers te koop bij villa Augustus in Dordrecht.

En nee ik ken ze niet persoonlijk en heb geen enkel belang in deze zaak.

Vind het wel leuke stijl, en je moet iets om op te vallen toch.
Afbeelding