Re: De LONDINIUMs afdeling

362
youssef88 schreef: di 10 jan 2023, 11:12 BEN ERUit, t was KPN logica

Je krijg een nieuwe modem.... daar staat een wifi password en alles op

MAAR

ik moet alsnog het wachtwoord van mn oude modem gebruiken en dat wat op de modem staat negeren
Gelukkig, ook weer gefikst!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

365
Dankje!

afmeting 'onderdop' moet 55mm zijn, ergens in de tekst zeg ik geloof ik 50mm maar de schets van Tije is wel correct.

Roemer deed het filmen en de eerste edit, hij is daar meesterlijk in, dus dat was extra mooi
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

368
Ja, het is een end cap 50 mm. Dus passend op een pvc buis met een buitendiameter van 50 mm. De binnendiameter van de dop is dus 50 mm. De buitendiameter is dan zo’n 55 á 56 mm. , afhankelijk van het fabricaat.

369
Ik zie nog steeds het nut van die sleeve niet echt.Bij de o ringen is meer kans op lekkage en bij normaal gebruik slijt de boring van de groep niet.Lijkt me niet echt zinvol.Bij mijn Lambro was de boring zelfs na 60 jaar nog als nieuw.
Of fungeert die als een soort thermische stabilisator?