NIIICE POUR MISTER!gilleko B. schreef:[
Re: Wat drink je nu?
3761‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
NIIICE POUR MISTER!gilleko B. schreef:[
Mogelijk moeten we als branders ons verenigen in een noodvoorraad voor als je niet aan branden toekomt. Ik kom er ook niet altijd aan toe, maar weiger dan 2 kg gebrand online te bestellen of naar de supermarkt te gaan. Wel zou ik dan een 250-500gr zakje voor nood van een mede-Koffieprater uit willen proberen. Als thuisbrander kun je zo weer wat ervaring opdoen.we tigers schreef: zo 29 jan 2023, 16:57 Een ordinair blikje Illy uit de supermarkt. Ik ben een week ziek geweest; kwam niet uit met branden in een koude schuur en de bestelde bonen van pti zijn nog te vers om al te gebruiken, dus ik viel terug op deze oude bekende.
Eigenlijk wel grappig. Ik had deze nog niet uit de Strega gedronken, en die maakte er een beter bakje van dan ik me kon herinneren. Ook meteen tal van flashbacks naar de talloze reizen naar Italië. Zowel privé als de vele schoolreizen die ik met een vriend van me heb georganiseerd. Grappig hoe smaak dat kan triggeren.
Vind ik uiteraard goede aanbieding l, maar moet vanuit het forum consequent zijn en vragen of je dit soort aanbiedingen in het topic daarvoor plaatst omdat je er werkzaam bent.omeCo schreef:Ik zie op Instagram een post langs komen van Little Roastery (nooit van gehoord ): €5 korting op je eerste bestelling met de code: proefkorting.
Dat je het weet.
Zeker zal ik dat doen. Ik wist dat eerlijk gezegd niet. Kan jij het verplaatsen? Of verwijderen, ook prima.bobbee schreef:Vind ik uiteraard goede aanbieding l, maar moet vanuit het forum consequent zijn en vragen of je dit soort aanbiedingen in het topic daarvoor plaatst omdat je er werkzaam bent.omeCo schreef:Ik zie op Instagram een post langs komen van Little Roastery (nooit van gehoord ): €5 korting op je eerste bestelling met de code: proefkorting.
Dat je het weet.