Nauti schreef:Ik ben heel benieuwd hoe je dit forum breder gaat maken, je pogingen tot nu toe verzanden in gedetailleerde welles nietes discussies met de forumleden, lijkt me niet dat dit jou bedoeling is. Dus, ik zou zeggen, niet lullen maar doen. Succes ermee.
Hier kan ik het helemaal mee eens zijn!
Ik heb ook een volautomaat, maar ben tóch op dit forum terecht gekomen!
Tot (en in het begin iig ook nog) Jura_Impressa hier kwam waande je je als "volautomaat-bezitter" een persona non-grata, een luiwammes, iemand die niet geinteresseerd is in koffie enz enz enz, keer op keer.
Tóch blijf ik geinteresseerd lezen over allerlei tips en truc's (temperatuur, malers, versheid, zelf branden) en pas deze voor zover mogelijk toe. En ook dat geeft voldoening!
Als het board "volautomaten" idd zou uitgroeien tot een plek waar eenieder normaal wordt bejegend, ideen kan opdoen ter verbetering van zijn/haar koffiebeleving lijkt me dat fantastisch!
Al te vaak is het een plek geweest waar mensen met een probleem gewoon afgefakkelt werden (uitzonderingen daargelaten).
@Jura_impressa: Hulde!
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30