Hoi allemaal,
Sinds vanmiddag ben ik trotse eigenaar van een VA Mythos One maler. Deze heb ik opgepikt van Marktplaats. Ik weet niet hoe oud de maalschijven zijn en vroeg mij af of ik hoe ik kan kijken/testen of ze aan vervanging toe zijn.
Bovendien wil ik de maler laten nakijken, hebben jullie een goed adresje (liefst in de buurt van Utrecht/Amersfoort) die dit kan doen?
Edit: Ik zie dat er nu 63k shots op de grinder staan.
Re: Onderhoud Victoria Arduino Mythos One
2Ah, deze dus! Ik vroeg je in het andere topic net of je een Atom had gevonden. Gefeliciteerd met je aanwinst!Emass schreef:Hoi allemaal,
Sinds vanmiddag ben ik trotse eigenaar van een VA Mythos One maler. Deze heb ik opgepikt van Marktplaats. Ik weet niet hoe oud de maalschijven zijn en vroeg mij af of ik hoe ik kan kijken/testen of ze aan vervanging toe zijn.
Bovendien wil ik de maler laten nakijken, hebben jullie een goed adresje (liefst in de buurt van Utrecht/Amersfoort) die dit kan doen?
3Gefeliciteerd met je aanwinst! Heb je hem al operationeel? Ben reuze benieuwd wat je bevindingen zijn.Emass schreef: zo 05 mar 2023, 19:49 Hoi allemaal,
Sanremo YOU, Bentwood V63
4als ik me niet vergis is dat plus min 1200 kg. dat zou mee vallen toch!.....veel plezier met die top molenRdW62 schreef: zo 12 mar 2023, 16:17Gefeliciteerd met je aanwinst! Heb je hem al operationeel? Ben reuze benieuwd wat je bevindingen zijn.Emass schreef: zo 05 mar 2023, 19:49 Hoi allemaal,
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
5Momenteel laat ik hem even nakijken voor ik er nieuwe maalschijven in zet en ga alignen. Ik heb hem namelijk even open gemaakt en de maalschijven waren 100% nodig aan vervanging. Ik hoop vandaag nieuws te krijgen! Heb de ssp red speed burrs op het oog en ik zal jullie op de hoogte houden.
Rocket R58 Cinquantotto - Timemore 64s - Commandante C40
6Heb je gezien dat er een setje op marktplaats staat?Emass schreef:Momenteel laat ik hem even nakijken voor ik er nieuwe maalschijven in zet en ga alignen. Ik heb hem namelijk even open gemaakt en de maalschijven waren 100% nodig aan vervanging. Ik hoop vandaag nieuws te krijgen! Heb de ssp red speed burrs op het oog en ik zal jullie op de hoogte houden.
https://link.marktplaats.nl/m1953378398 ... nt=app_ios
7Dank! Deze heb ik het over ja, in contact meeomeCo schreef: wo 15 mar 2023, 09:45Heb je gezien dat er een setje op marktplaats staat?Emass schreef:Momenteel laat ik hem even nakijken voor ik er nieuwe maalschijven in zet en ga alignen. Ik heb hem namelijk even open gemaakt en de maalschijven waren 100% nodig aan vervanging. Ik hoop vandaag nieuws te krijgen! Heb de ssp red speed burrs op het oog en ik zal jullie op de hoogte houden.
https://link.marktplaats.nl/m1953378398 ... nt=app_ios
8Jaja ze zijn binnen!