Ah leuk! Misschien een nóg wel geschiktere kandidaat, dat is mooi .Pti schreef: ma 20 feb 2023, 22:26 Gasten, het kan snel gaan. Volgens mij was deze advertentie een koffiepraat exclusive aangezien koffiesmaak een O.G. member is. Ik wilde even melden dat ik Sander, die ik ken uit het verleden, naar aanleiding van deze advertentie een Whatsapp bericht heb gestuurd en de Ikawa van hem overgenomen heb. Het spookte al een tijdje rond in mijn hoofd om zoiets aan te schaffen, het was wikken en wegen tussen de home (beperkte functies) en de pro (betaald abbonement).
Dit leek mij een buitenkansje dus ik ga er even mee spelen en bepalen of dit is wat ik nodig heb voor in de branderij. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal ik hem voor dezelfde vraagprijs opnieuw exclusief aanbieden op koffiepraat.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er twee versies van de 'Home'. De eerste heeft een onbeperkte app waar de additionele functies niet achter het 'Pro' abonnement zitten. De latere Home branders moest je dus wel zo'n abonnement voor afsluiten om vrij mee te kunnen spelen, wat ze meteen een stuk minder interessanter maakt.
Er is dus nog een kansje dat je gratis alle features krijgt. Ik vraag me alleen af of dat o.b.v. de hardware beslist wordt of wanneer je de app geinstalleerd hebt.