we tigers schreef: zo 26 mar 2023, 20:00 (Hier is het momenteel de gedachte: dat bedrag is een half kozijn, of een deel nieuwe voordeur. Prioriteiten issues..)
Re: Aillio Bullet R1 V2 bj 2020
22Mooi vergelijk ik heb sinds kort een nieuwe voordeur met kozijn. Dat maakt zo'n bullet relatief minder duur. Nog een reden om het doen zolang die deur nog naar behoren open en dicht gaat.
️
️
23Ik ben er zelf nog niet uit hoor, de Quest staat te koop en als er iemand in de tussentijd komt die de bullet wilt kopen dan is dat zo.
Maakt helemaal niets uit, weg=weg.
Het is serieus geld en kan heel goed besteed worden aan heel veel dingen dus komt sowieso goed, dat geld uitgeven.
Maakt helemaal niets uit, weg=weg.
Het is serieus geld en kan heel goed besteed worden aan heel veel dingen dus komt sowieso goed, dat geld uitgeven.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
24Praat me er niet van, we hebben een nieuwe voordeur besteld, dan moet je een behoorlijke tas tientjes meenemen zeg!
25Nog nooit bij stilgestaan, in 30 jaar dat ik als baantje zulke dingen regel nog geen voordeur hoeven laten vervangen. Gelukkig want het zijn van die monumentale deuren. Laatst wel twee van die deuren opnieuw laten lakken, dan zijn die een lust voor het oog. Ook weleens een eeuwenoude kop van een leuning laten opknappen. Een fraaie houtsnede van een dierenhoofd waar niemand in het voorbijgaan acht op slaat. Dat werd zo duur dat ik er even wakker van lag.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
28Pb en mail gestuurd. Geen reactie terug nog.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
29Sorry guys, iets met drukte rondom een koffie festival!
De Bullet staat te popelen om weer gebruikt te worden.
De Bullet staat te popelen om weer gebruikt te worden.
30Iemand anders van het forum had zijn zinnen gezet op de Aillio, kostte wat kost dus deze komt helaas niet naar mij.gilleko B. schreef:Binnenkort een Aillio Bobbee!
️
Maar goed, spaart ook wel weer geld uit.
Ik ga nu zelf een brander maken van een broodbakmachine en een verfbrander heb ik besloten. Eigenijk wel leuk ook, ultieme hobby beleving.