Beste filmpje tot nu toe inderdaad. Geeft eindelijk een goed beeld, ze hebben mijn aandacht want lijkt leuk concept. Alle software en electronica blijft hopelijk ook na jaren gebruik goed functioneren. De ontwerper/eigenaar is nog niet heel lang bezig met koffie. Pas een jaar of 3 maar dat hoeft in principe niets uit te maken.HeinK schreef:Dit filmpje geeft dan weer wat vertrouwen. De ontwerper heeft het filmpje van James Hoffmann gezien over de ellendig lange weg die de Decent Espresso heeft afgelegd. En hij heeft al ervaring met Kickstarters.robinfcb schreef: di 28 mar 2023, 23:07 Edit: nog een uitgebreide demo video van een paar maanden geleden https://youtu.be/N-dxaLZTfGc
Het gepatenteerde idee van een robot hevelmachine is op zich ook prima. Je kan zowel op drukprofiel als op flowprofiel sturen en hij is temperatuurstabiel. Dus een kind kan de was doen, zou je zeggen. Verder is het een standaardmaat portafilter en standaard douchescherm en ringen. Dus er is ook nagedacht over onderhoud.
Kortom, ik zou zomaar in kunnen tekenen, maar ik heb al een machine op mijn aanrecht staan.
Nog een ding, er werdt eerder in dit topic gesteld dat er een samenwerking zou zijn met Acaia maar dat is niet zo. De eigenaar zegt in het filmpje hier dat de weegschaal vergelijkbaar is met Acaia, en geeft duidelijk aan dat het geen Acaia cel is!