Ja die is lekker
️
Re: Wat drink je nu?
3892+1
Nu trouwens de ‘Brazilië Piraju honey’, maar de volgende zak PNG ligt alweer klaar.
Nu trouwens de ‘Brazilië Piraju honey’, maar de volgende zak PNG ligt alweer klaar.
3893Ook als cappuccino heerlijk die Papua
Vooral op adidas slippers
Vooral op adidas slippers
Faema Lambro - Mazzer Major E
3894Dit is een bekende rapper uit Rotterdam Hoogvliet die zingt over punani's en kutleven. Hij heet Hef. Slippers zijn heel eigentijds.
️
️
3896Even terug op topic 🤭
Ik ben trouwens ook benieuwd naar de koffie uit Congo
Ik ben trouwens ook benieuwd naar de koffie uit Congo
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
3897Die Papoea Nieuw Guinea vind ik wel echt heeeeel lekker. Eindelijk een koffie die niet zuur blijf haha.
Wel opvallend de crema blijft een soort van bruisen. is hij dan nog te vers? Ook hoor ik de naked portafilter beetje sissen. heb dat bij andere koffies niet (branddatum 22 mrt net voor het eerst gezet)
Gelijk nog maar kilotje bij besteld
Wel opvallend de crema blijft een soort van bruisen. is hij dan nog te vers? Ook hoor ik de naked portafilter beetje sissen. heb dat bij andere koffies niet (branddatum 22 mrt net voor het eerst gezet)
Gelijk nog maar kilotje bij besteld
3898Dat ziet eruit als een persoon met een voorbeeldfunctie...gilleko B. schreef:Dit is een bekende rapper uit Rotterdam Hoogvliet die zingt over punani's en kutleven. Hij heet Hef. Slippers zijn heel eigentijds.
️
KOFFIEEEEE. NU!!!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
3899En dat allemaal naar aanleiding van de slippers van Nelus. Ik drink nu de deze, ook een fijne branderij.
️
️
3900Hier nu aan de nieuwe Friedhats. Ik wist al vtv dat het niet helemaal mijn ding zou zijn maar van die verpakking opdruk wordt je toch gewoon vrolijk
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU