Ja die schroeven vielen mij ook op. Hij is al vrij makkelijk te demonteren, ben benieuwd, de toegevoegd waarde bij zo'n doordacht product zal er ongetwijfeld zijn.
️
Re: Etzmax
192Nog een schoonmaak tip. Op de instructiefilmpjes van Etzmax wordt een verbogen paperclip gebruikt om koffieresidu in de smalle opening aan de onderkant binnenzijde maalhuis te verwijderen. Je kan dat beter doen met zo'n tandenflosding. Kan je ook in verschillende diktes kopen en voorkomt mogelijke beschadigingen van metaal op metaal.
️
️
Re: Temperatuur bij espresso.
194Das een Baratza Sette.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
Re: Temperatuur bij espresso.
195Ahaa, ik zag Etzinger op de molen staan. Thanks again!!!bobbee schreef:Das een Baratza Sette.
️
196Heb nog wel eens een tijdje gedacht dat ik een handmaler nodig had, maar in de praktijk bleek ik die nooit te gebruiken.
Voor op de camping ofzo lijkt dit me wel een ideaal ding:
Voor op de camping ofzo lijkt dit me wel een ideaal ding:
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
197Ja ook lekker compact met kleine draaicirkel, handig op je formica tafeltje. Relatief leuke geprijsd malertje zodat er ook zonder schuldgevoelens een pak Aldi bonen er doorheen gejast kan worden. Lijkt me een goed camping malertje.
️
️
198links om gemalen koffie is toch het lekkerstgilleko B. schreef: ma 03 apr 2023, 13:57 Ja ook lekker compact met kleine draaicirkel, handig op je formica tafeltje. Relatief leuke geprijsd malertje zodat er ook zonder schuldgevoelens een pak Aldi bonen er doorheen gejast kan worden. Lijkt me een goed camping malertje.
️
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
200Paar dagen nu met de Etzmax aan het spelen maar het is wel een genot hoor. Vooral hoe fluffy het maalsel eruit valt blijft mij iedere keer verbazen
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”