Re: Wat drink je nu?

196
Sinds gisteren heb ik mijn allereerste espressomachine binnen. Het is de DeLonghi ESAM4500 geworden :D

De bonen die ik erbij heb gekocht zijn Palermo-bonen van C'est Bon. Dit zijn hun 'zwaarste' espressobonen.
Er zullen vast lekkerdere zijn, maar ik vind deze in ieder geval lekker. Als het pakje op is (en dat gaat best hard), zal ik dit topic eens verder doorspitten naar andere maerken.

8-)

197
Drie dagen geleden zelf gebrande Costa Rica Tarrazu,SHB Finca Llano bonito uit de chemex.
Mmmm...yummie... :)
Was de laatste batch,die bestellen we even opnieuw,bevalt prima!
Gene Cafe,Technivorm CD10/Swiss gold,Cona vacuum,Chemex,Bodum Columbia FP,Solis scala,Brita on-tap.

198
Peppie schreef:Sinds gisteren heb ik mijn allereerste espressomachine binnen. Het is de DeLonghi ESAM4500 geworden :D

De bonen die ik erbij heb gekocht zijn Palermo-bonen van C'est Bon. Dit zijn hun 'zwaarste' espressobonen.
Er zullen vast lekkerdere zijn, maar ik vind deze in ieder geval lekker. Als het pakje op is (en dat gaat best hard), zal ik dit topic eens verder doorspitten naar andere maerken.

8-)
Denk niet in merken, denk in dagen vanaf roast en blend/origine

199
Hoenen schreef:
Peppie schreef:Sinds gisteren heb ik mijn allereerste espressomachine binnen. Het is de DeLonghi ESAM4500 geworden :D

8-)
Denk niet in merken, denk in dagen vanaf roast en blend/origine
Ben ik inmiddels ook achter. Na deze post andere topics door geworsteld hierover.
Maar bedankt voor voor de melding :)
Wel gisteren bij Geels te Amsterdam Espresso Donker-bonen gehaald. Ben benieuwd hoe dat smaakt. Zij branden zelf hun bonen, dus ik verwacht min of meer dat dit 'verse' bonen zijn.