Filter koffie uit AH huismerk gemalen filterkoffie...
...
...tja
Re: Wat drink je nu?
193novo mundo espressobonen (uit een krups volautomaatje op mn werkkamer).
redelijk lekkere bonen, niet briljant.
redelijk lekkere bonen, niet briljant.
195Espresso Sabrosa van Tuttitalia uit Enschede, natuurlijk ongemalen.
edit:
Ondertussen is de Espresso Sabrosa op en ben ik veder gegaan met Ethiopia Simado eveneens van Tuttitalia
edit:
Ondertussen is de Espresso Sabrosa op en ben ik veder gegaan met Ethiopia Simado eveneens van Tuttitalia
Rancilio Silvia PID, Aristarco SE/N, Bodum Santos, 58mm Bumper tamper
196Sinds gisteren heb ik mijn allereerste espressomachine binnen. Het is de DeLonghi ESAM4500 geworden
De bonen die ik erbij heb gekocht zijn Palermo-bonen van C'est Bon. Dit zijn hun 'zwaarste' espressobonen.
Er zullen vast lekkerdere zijn, maar ik vind deze in ieder geval lekker. Als het pakje op is (en dat gaat best hard), zal ik dit topic eens verder doorspitten naar andere maerken.
De bonen die ik erbij heb gekocht zijn Palermo-bonen van C'est Bon. Dit zijn hun 'zwaarste' espressobonen.
Er zullen vast lekkerdere zijn, maar ik vind deze in ieder geval lekker. Als het pakje op is (en dat gaat best hard), zal ik dit topic eens verder doorspitten naar andere maerken.
197Drie dagen geleden zelf gebrande Costa Rica Tarrazu,SHB Finca Llano bonito uit de chemex.
Mmmm...yummie...
Was de laatste batch,die bestellen we even opnieuw,bevalt prima!
Mmmm...yummie...
Was de laatste batch,die bestellen we even opnieuw,bevalt prima!
Gene Cafe,Technivorm CD10/Swiss gold,Cona vacuum,Chemex,Bodum Columbia FP,Solis scala,Brita on-tap.
198Denk niet in merken, denk in dagen vanaf roast en blend/originePeppie schreef:Sinds gisteren heb ik mijn allereerste espressomachine binnen. Het is de DeLonghi ESAM4500 geworden
199Ben ik inmiddels ook achter. Na deze post andere topics door geworsteld hierover.Hoenen schreef:Denk niet in merken, denk in dagen vanaf roast en blend/originePeppie schreef:Sinds gisteren heb ik mijn allereerste espressomachine binnen. Het is de DeLonghi ESAM4500 geworden
Maar bedankt voor voor de melding
Wel gisteren bij Geels te Amsterdam Espresso Donker-bonen gehaald. Ben benieuwd hoe dat smaakt. Zij branden zelf hun bonen, dus ik verwacht min of meer dat dit 'verse' bonen zijn.
200Heb gisterenavond voor het eerst de bonen van Geels (zie vorige post) geprobeerd.
Wat een lekkere pittige espresso was dat, zeg!
Deze zal ik in de toekomst nog wel een keer halen, denk ik
Wat een lekkere pittige espresso was dat, zeg!
Deze zal ik in de toekomst nog wel een keer halen, denk ik