Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
90241mm funnel om het Linea Mini 7 gr. bakje beter te kunnen gebruiken. Dat doe ik zo af en toe.
Het werkt werkelijk goed, zonder geknoei. Zonder de funnel kreeg ik nooit een goede extractie.
Het werkt werkelijk goed, zonder geknoei. Zonder de funnel kreeg ik nooit een goede extractie.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
903Tweedehandse Niche via MP van een forumlid, eerste espresso (na wat afstellen):
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
904Ik doe met je mee!fransg schreef:Tweedehandse Niche via MP van een forumlid, eerste espresso (na wat afstellen):
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
905lekker!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
906Mooie foto met dat licht.bobbee schreef: wo 05 apr 2023, 10:52Ik doe met je mee!fransg schreef:Tweedehandse Niche via MP van een forumlid, eerste espresso (na wat afstellen):
IMG_2925.jpg
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
907Thanks!Frup schreef:Mooie foto met dat licht.bobbee schreef: wo 05 apr 2023, 10:52Ik doe met je mee!fransg schreef:Tweedehandse Niche via MP van een forumlid, eerste espresso (na wat afstellen):
IMG_2925.jpg
Voor de liefhebber, dit espresso glaasje is van Guzzini en is te koop voor de belachelijke prijs van 0,59 euro bij de.... Action! Zit in een zwart doosje met opdruk en een plastic schoteltje in zelfde design.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
908Goeie vondst weer!
909Niet gekocht wel gekregen, een mooie gele Fellow thermos-mok
910Top ding. Die gaat bij mij dagelijks mee richting werk met filter koffie van thuis!fransg schreef: wo 05 apr 2023, 19:12 Niet gekocht wel gekregen, een mooie gele Fellow thermos-mok
IMG_2931.JPGIMG_2932.jpgIMG_2956.jpgIMG_2957.jpg
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU