64s ik denk ook wit
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Timemore Sculptor 064 en 078
132Ik ga denk ik voor zwart...op wit zie je echt alles volgens mij! Nu ook zwarte specialita vind dat echt strak staan al is de witte ook gaaf...we hebben nog even voordat we moeten beslissen
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart
133Timemore is spaarzaam met reageren op vragen maar ik denk dat het tijd wordt voor een ‘koffiepraat edition’. De 64s of 78s met een setje turbo burrs als extraatje.
134Ik denk dat ik voor zwart ga. Past toch beter in mijn setup met zo veel mat zwart
Rancilio Silvia PID - Sculptor 078S
135Nu nog wel...Mischa123 schreef:Ik denk dat ik voor zwart ga. Past toch beter in mijn setup met zo veel mat zwart
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
136Wie voelt zich geroepen om die onderhandelingen te voeren?omeCo schreef: wo 05 apr 2023, 15:14 Timemore is spaarzaam met reageren op vragen maar ik denk dat het tijd wordt voor een ‘koffiepraat edition’. De 64s of 78s met een setje turbo burrs als extraatje.
La Pavoni Professional — G-iota SSP MP — HG-1 — Comandante C40 — Sage Precision Brewer — Aeropress — Clever Drip
137Ik kan wel een koffiepraat sticker maken die je erop kunt plakken...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
138bobbee schreef:Ik kan wel een koffiepraat sticker maken die je erop kunt plakken...
139Ik vind het design van de 078 ook net iets mooier dan de 064.
Dat komt door de hopper die bij de 064 dezelfde kleur heeft als de body en bij de 078 is dat glanzend of doorschijnend. En ook iets verder naar achteren geplaatst.
Ook die bies aan de zijkant breekt het wat bij de 078.
Er had van mij ook nog wel een merknaam op de voorkant gemogen, in reliëf.
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
Dat komt door de hopper die bij de 064 dezelfde kleur heeft als de body en bij de 078 is dat glanzend of doorschijnend. En ook iets verder naar achteren geplaatst.
Ook die bies aan de zijkant breekt het wat bij de 078.
Er had van mij ook nog wel een merknaam op de voorkant gemogen, in reliëf.
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
140Ter info, aangezien Kickstarter pas het geld verrekend bij de sluiting zal het uiteindelijk bedrag dan bepaald worden op basis vd waarde vd Singapore $ vd de euro. Weet dat op je aanrekening van je kaart het bedrag wat kan verschillen met wat je denkt. Maar tenzij 1 vd 2 munten bokkesprongen zou maken is dat relatief verwaarloosbaar (15 euro tussen max de laatste maand van nu)