Re: Latte art fotos

1474
gilleko B. schreef:Tegeltje van mijn dochtertje gehad, aanklooien met nieuw motiefje
Afbeelding

Afbeelding
Goeie! En wat een fucking mooie latte art!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1476
Na een hoop geklooi, vooral omdat het simpelweg te sterk werd met een dubbele shot, eindelijk dan een aardig goede Cortado in elkaar geflanst.

Tig euro verder met een goed single bakje, juiste formaat kopjes/glasjes?

Maar, dit is wel serieus jummy geworden nu. Met 12 in, 24,5gr uit qua espresso :oops:

En wonder boven wonder, met 1 keer opschuimen en een beetje overgieten tussen 2 kannetjes, ook nog een simpel figuurtje erin gekregen. Ook dat viel nog niet helemaal mee met zo'n klein kopje en weinig melk per portie.

Het is en blijft toch zo geweldig, dat lekkere koffie rommelen 8-)
Coffee, sleep, Coffee, repeat
Bijlagen

1477
bobbee schreef: wo 12 apr 2023, 20:21
gilleko B. schreef:Tegeltje van mijn dochtertje gehad, aanklooien met nieuw motiefje
Afbeelding

Afbeelding
Goeie! En wat een fucking mooie latte art!
Dat dus! Als me dit ooit op een dag gaat lukken, ga ik echt spontaan janken van geluk, geloof ik :mrgreen:
Coffee, sleep, Coffee, repeat

1478
Warheart schreef:Na een hoop geklooi, vooral omdat het simpelweg te sterk werd met een dubbele shot, eindelijk dan een aardig goede Cortado in elkaar geflanst.

Tig euro verder met een goed single bakje, juiste formaat kopjes/glasjes?

Maar, dit is wel serieus jummy geworden nu. Met 12 in, 24,5gr uit qua espresso :oops:

En wonder boven wonder, met 1 keer opschuimen en een beetje overgieten tussen 2 kannetjes, ook nog een simpel figuurtje erin gekregen. Ook dat viel nog niet helemaal mee met zo'n klein kopje en weinig melk per portie.

Het is en blijft toch zo geweldig, dat lekkere koffie rommelen 8-)
Deze zijn met liefde gemaakt
Afbeelding

Afbeelding