Terug van Texel, fijn en aangenaam eiland, kom er graag maar nu weer fijne koffie.
️
Re: Latte art fotos
1482Geniet ervan!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1483He bah je kan het nog steedsgilleko B. schreef:Terug van Texel, fijn en aangenaam eiland, kom er graag maar nu weer fijne koffie.
️
Wij ook net terug van Texel, goede koffie in Den Burg!
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”
1484Zoals Gilleko ze schenkt krijg je ze niet op Texel hoor. Maar Texelse Branding doet t idd goed! Over een weekje mogen wij weer.
Kijk er naar uit, zee, strand, kiten en fietsen en regelmatig ff een bakkie...here we come
Kijk er naar uit, zee, strand, kiten en fietsen en regelmatig ff een bakkie...here we come
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart
1485Heb gezeten bij die Bakker die in alle dorpjes hetzelfde heet. Die moet ik onthouden voor de volgende keer waar je koffie gedronken hebt. Den Burgh erg leuk dorpje, heb vrijdag tot Zondag in Oudeschild een appartementje gehuurd, daar stond een DeLonghi volautomaat in. Ja Texel, kom er erg graag.
️
️
1487De zuurdesem broden zijn ook geweldig daar! Gisteren het laatste stukje opgesneden…
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”
1488Volgende keer ga ik even bij jullie te rade waark allemaal heen kan gaan!!Tekork schreef:De zuurdesem broden zijn ook geweldig daar! Gisteren het laatste stukje opgesneden…
️
1489Ja genoeg leuke plekjes voor lekkere broden en een goede bak koffie...roep maar als je weer gaat!gilleko B. schreef: ma 17 apr 2023, 19:04Volgende keer ga ik even bij jullie te rade waark allemaal heen kan gaan!!Tekork schreef:De zuurdesem broden zijn ook geweldig daar! Gisteren het laatste stukje opgesneden…
️
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart
1490Deal!!mr Blanc schreef:Ja genoeg leuke plekjes voor lekkere broden en een goede bak koffie...roep maar als je weer gaat!gilleko B. schreef: ma 17 apr 2023, 19:04Volgende keer ga ik even bij jullie te rade waark allemaal heen kan gaan!!Tekork schreef:De zuurdesem broden zijn ook geweldig daar! Gisteren het laatste stukje opgesneden…
️
️