Ik weet niet of het bij een LM ook zo werkt maar na een update merk je wel eens dat een apparaat niet meer helemaal werkt zoals je gewend bent. Een (harde) reset doet dan vaak wonderen.Frup schreef:Pre-infusie probleem?
Vandaag ontving ik een update via de app. Die heb ik uitgevoerd.
Alleen kan ik daarna de pre-infusie tijd schijnbaar niet meer veranderen.
Volgens de app blijft die ‘off’ en de tijd blijft op 5 sec. Ik kan het wel wijzigen in bijv. 3 of 6 sec. maar direct daarna staat er toch weer 5 sec. Ik heb niet gemeten of de werkelijke tijd wél wijzigt, dus dat alleen de app het verkeerd aangeeft.
Wie heeft dit ook?
Re: La Marzocco Linea Mini
232Zoiets kan wonderen doen inderdaad. Hoewel vaak ongewenst.
Een reset van de settings in de app. zorgde er voor dat de ingestelde tijd weer in de app verscheen! Echter lukte het niet om die weer te wijzigen. Kennelijk blijft er een setting in de app ‘fix’ hangen.
Inmiddels heb een issue gemeld bij LM.
Een reset van de settings in de app. zorgde er voor dat de ingestelde tijd weer in de app verscheen! Echter lukte het niet om die weer te wijzigen. Kennelijk blijft er een setting in de app ‘fix’ hangen.
Inmiddels heb een issue gemeld bij LM.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
233Opnieuw flashen misschien mogelijk?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
234Tis te warm nu, maar ik heb de update onlangs ook uitgevoerd. Heb alleen de machine niet op vast water aangesloten. Zal kijken of ik ook geen andere dingen zie die niet kloppen.Frup schreef:Pre-infusie probleem?
Volgens de app blijft die ‘off’ en de tijd blijft op 5 sec. Ik kan het wel wijzigen in bijv. 3 of 6 sec. maar direct daarna staat er toch weer 5 sec. Ik heb niet gemeten of de werkelijke tijd wél wijzigt, dus dat alleen de app het verkeerd aangeeft.
Wie heeft dit ook?
️
235De update betreft ook de Gateway.
Meestal geldt ‘if it aint broke, don’t fix it’. Maar Google apps update ik doorgaans blindelings.
Op https://www.home-barista.com/espresso- ... 88256.html lees ik dat iemand met de GS3 issues heeft.
Overigens waren er twee updates, die van 6 juli en direct daarna (vanmorgen) werd een nieuwe update geforceerd.
Behalve de pre-infusie heb ik overigens niets geks opgemerkt.
Meestal geldt ‘if it aint broke, don’t fix it’. Maar Google apps update ik doorgaans blindelings.
Op https://www.home-barista.com/espresso- ... 88256.html lees ik dat iemand met de GS3 issues heeft.
Overigens waren er twee updates, die van 6 juli en direct daarna (vanmorgen) werd een nieuwe update geforceerd.
Behalve de pre-infusie heb ik overigens niets geks opgemerkt.
236Antwoord van La Marzocco:
Good morning and thank you for reaching us out.
We’ve been informed that there’s a minor bug in the app and pre infusion time can’t be changed.
We’ve already informed your developers to fix the minor issue .
Sorry for this inconvenient.
Good morning and thank you for reaching us out.
We’ve been informed that there’s a minor bug in the app and pre infusion time can’t be changed.
We’ve already informed your developers to fix the minor issue .
Sorry for this inconvenient.
237Met mijn Micra geen problemenFrup schreef: za 08 jul 2023, 12:27 Pre-infusie probleem?
Wie heeft dit ook?
Micra&Ultra
238Wat is er veranderd aan de nieuwe app? Ik kreeg gister ook een update die een minuut of 5 duurde. Gebruik de app eigenlijk nooit, behalve om af en toe de temperatuur 1-2 graden aan te passen en de automatische flush routine af te spelen.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
239Ik heb geen verschillen ontdekt.
In de Play Store stond: ‘minor bug fixes’.
En inderdaad moet er nu een minor bug fix voor komen.
Ik gebruik de app ook om af en toe de temperatuur te wijzigen en voor de automatische flush routine.
En soms ook om wat te spelen met de pre-infusie.
In de Play Store stond: ‘minor bug fixes’.
En inderdaad moet er nu een minor bug fix voor komen.
Ik gebruik de app ook om af en toe de temperatuur te wijzigen en voor de automatische flush routine.
En soms ook om wat te spelen met de pre-infusie.
240Ik heb nog geen rare dingen na de update kunnen ontdekken. Ben benieuwd wanneer die bug gefixed wordt
️
️