Re: Option-O 01

2
Lang geleden stond er nog een maler in hun assortiment.
Ik geloof dat hij VSB heette?
Was een zware en ik dacht ook conische maler met een hele speciale motor.
Daarna heeft hij nog een tijd op hun site gestaan met de melding 'wordt vervangen'
Dus dat zou deze kunnen zijn!?!?
Weet iemand nog hoe dat vroegere ding heette?
En wat de specs ongeveer waren natuurlijk?

3
ErikW schreef: di 18 jul 2023, 20:33 Lang geleden stond er nog een maler in hun assortiment.
Ik geloof dat hij VSB heette?
Was een zware en ik dacht ook conische maler met een hele speciale motor.
Daarna heeft hij nog een tijd op hun site gestaan met de melding 'wordt vervangen'
Dus dat zou deze kunnen zijn!?!?
Weet iemand nog hoe dat vroegere ding heette?
En wat de specs ongeveer waren natuurlijk?
De HSM? Lijkt daar ook wel een beetje op.
Slayer Espresso Single Group - Decent DE1XXL - Hario V60 Switch - Flair Pro 2 - Aeropress - NextLevel Pulsar
Weber EG-1 V3 - 1Zpresso K-Ultra

6
fransg schreef: wo 19 jul 2023, 08:57 al die nieuwe malers ;-)

He! Bedankt, een prettige reviewer, heb me geabonneerd, er zijn veel goede, maar vaak vind ik de stem onprettig, of de manier van spreken lastig, maar dit is duidelijk, goed verstaanbaar en niet onaangenaam in mijn oren. En dan ook nog eens een goed punt om te maken, al die China crap en waar het heengaat.. Ik hoop echt dat Timemore de hype waar maakt, en heb een tikje spijt niet ingestapt te zijn voor de Grote espresso versie. Maar ik was twee keer op rij gebeten door een Kickstart project dat ten onder ging, tja :D

9
fransg schreef:
manduca schreef: wo 19 jul 2023, 10:00 Het is dat Roos reageerde, maar ik zag de hele link niet :)

http://www.youtube.com/watch?v=1PYBu_Rbb54
wat vreemd! de forum software is 'verbeterd' waardoor er extra opties zijn om Youtube links te posten maar die werken dus niet voor iedereen:
Scherm­afbeelding 2023-07-19 om 10.07.08.png
In tapatalk.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

10
RoosW schreef: wo 19 jul 2023, 09:34
fransg schreef: wo 19 jul 2023, 08:57 al die nieuwe malers ;-)

He! Bedankt, een prettige reviewer, heb me geabonneerd, er zijn veel goede, maar vaak vind ik de stem onprettig, of de manier van spreken lastig, maar dit is duidelijk, goed verstaanbaar en niet onaangenaam in mijn oren. En dan ook nog eens een goed punt om te maken, al die China crap en waar het heengaat.. Ik hoop echt dat Timemore de hype waar maakt, en heb een tikje spijt niet ingestapt te zijn voor de Grote espresso versie. Maar ik was twee keer op rij gebeten door een Kickstart project dat ten onder ging, tja :D
Als jij nog steeds serieuze interesse hebt, dan kunnen we wel wat regelen.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™