Zag er net een teaser van in de story van hun Instagram.
Zal het de opvolger van de P100 zijn of gewoon een toevoeging aan hun line up?

De HSM? Lijkt daar ook wel een beetje op.ErikW schreef: di 18 jul 2023, 20:33 Lang geleden stond er nog een maler in hun assortiment.
Ik geloof dat hij VSB heette?
Was een zware en ik dacht ook conische maler met een hele speciale motor.
Daarna heeft hij nog een tijd op hun site gestaan met de melding 'wordt vervangen'
Dus dat zou deze kunnen zijn!?!?
Weet iemand nog hoe dat vroegere ding heette?
En wat de specs ongeveer waren natuurlijk?
He! Bedankt, een prettige reviewer, heb me geabonneerd, er zijn veel goede, maar vaak vind ik de stem onprettig, of de manier van spreken lastig, maar dit is duidelijk, goed verstaanbaar en niet onaangenaam in mijn oren. En dan ook nog eens een goed punt om te maken, al die China crap en waar het heengaat.. Ik hoop echt dat Timemore de hype waar maakt, en heb een tikje spijt niet ingestapt te zijn voor de Grote espresso versie. Maar ik was twee keer op rij gebeten door een Kickstart project dat ten onder ging, tja
wat vreemd! de forum software is 'verbeterd' waardoor er extra opties zijn om Youtube links te posten maar die werken dus niet voor iedereen:manduca schreef: wo 19 jul 2023, 10:00 Het is dat Roos reageerde, maar ik zag de hele link niet
http://www.youtube.com/watch?v=1PYBu_Rbb54
In tapatalk.fransg schreef:wat vreemd! de forum software is 'verbeterd' waardoor er extra opties zijn om Youtube links te posten maar die werken dus niet voor iedereen:manduca schreef: wo 19 jul 2023, 10:00 Het is dat Roos reageerde, maar ik zag de hele link niet
http://www.youtube.com/watch?v=1PYBu_Rbb54
Als jij nog steeds serieuze interesse hebt, dan kunnen we wel wat regelen.RoosW schreef: wo 19 jul 2023, 09:34He! Bedankt, een prettige reviewer, heb me geabonneerd, er zijn veel goede, maar vaak vind ik de stem onprettig, of de manier van spreken lastig, maar dit is duidelijk, goed verstaanbaar en niet onaangenaam in mijn oren. En dan ook nog eens een goed punt om te maken, al die China crap en waar het heengaat.. Ik hoop echt dat Timemore de hype waar maakt, en heb een tikje spijt niet ingestapt te zijn voor de Grote espresso versie. Maar ik was twee keer op rij gebeten door een Kickstart project dat ten onder ging, tja![]()
Terug naar “Koffiemolens & malers”