Hoi,
Ik heb vandaag mijn nieuwe douchezeef binnen via Van Pommeren. (https://www.vanpommeren.nl/barista-acce ... EUQAvD_BwE)
Alles eenvoudig te doen, ook weer goed schoongemaakt. Nu plaats ik hem terug, valt alleen na 30 seconden elke keer de rubberen ring los naar beneden. Hij lijkt ook iets meer te klemmen om de oude douchezeef heen. Kan het zijn dat hij inderdaad net wat kleiner is en daardoor niet goed meer klemt?
Morgen krijg ik een nieuwe, siliconen binnen maar deze rubberen ring is wel in december als het goed is vervangen, dus nog vrij jong.
Een beetje aanduwen heb ik al geprobeerd maar valt er steeds opnieuw uit. Enige mogelijkheid is werken met nieuwe ring?
Nog een laatste vraag, welk licht zuur schoonmaakmiddel gebruiken jullie graag? Ik krijg de aanslag op de e61 kop er maar lastig van af en wil niet gaan schuursponsen oid....
Dank!
Re: Kalk op E61 kop ondanks gebruik losse zakjes in waterreservoir
22De rubber doucheschermring gewoon meteen vervangen en altijd wat voorraad houden ervan.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Re: Kalk op E61 kop ondanks gebruik losse zakjes in waterreservoir
23Gewoon een beetje afwasmiddel en lauw water doet wonderen. Als dat niet werkt kreeg ik van pti de tip om belgom te gebruiken, dat is een wondermiddel.FinalBob schreef: do 20 jul 2023, 15:45
Nog een laatste vraag, welk licht zuur schoonmaakmiddel gebruiken jullie graag? Ik krijg de aanslag op de e61 kop er maar lastig van af en wil niet gaan schuursponsen oid....
Dank!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021