Puck screen helpt ook met verminderen van channeling. Zo'n simpele mesh van 1,7mm dik en 150 micron gaatjes via Ali werkt bij mij goed. Ik heb ook deze https://a.aliexpress.com/_EGr13sJ maar die smaakt bij mij soms wat zuurder.gilleko B. schreef: vr 28 jul 2023, 10:49Bobbee, had wat meer last van channeling. Was getriggered door jouw opmerking dat aard en karakter van een boon wellicht kan leiden tot grotere kans op channeling. Dit was eigenlijk nieuw voor mij, ik zocht het eigenlijk altijd enkel en alleen in de puck prep. Maar had wat last ondanks een goede puckprep. Heb nu zitten aanklooien met de prewetting mogelijkheid die de Linea Mini heeft. Eigenlijk hiervoor nooit gebruik van gemaakt. Dat heeft geleid tot aanmerkelijk minder c.q geen channeling. Dank voor je opbouwend en inzichtvergrotende opmerking. Ga nu verder klooien met tijdsduur prewetting daaropvolgende pauze.bobbee schreef:Wel gek. Heb je het bakje met een enkele soort koffieboon geprobeerd? Ik heb ook wel zoiets gehad maar dat kwam door de boon.gilleko B. schreef:🫨
️
️
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
1251☕ Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕